به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در دومین روز از نمایشگاه کامپیوتکس 2024، کمپانی بزرگ MSI، برند شناخته شده در زمینه گیمینگ، تولید محتوا و لپ‌تاپ‌های تجاری، با افتخار از چندین لپ‌تاپ نسل جدید خود با پسوند +AI رونمایی کرد. به گفته این شرکت، لپ‌تاپ‌های جدید با جدیدترین پردازنده‌های Intel® و AMD یعنی لونار لیک (Lunar Lake) و استریکس پوینت (Strix Point) عرضه خواهند شد.

قدرت محاسباتی هوش مصنوعی بیش از 100 Tops و پشتیبانی از بیش از 500 مدل هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده روی پردازنده‌های Intel Core™ Ultra®، آن را قوی‌ترین پلتفرم برای توسعه رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی تبدیل کرده است. برخی از این لپ‌تاپ‌ها به گرافیک انویدیا سری RTX 40 مجهز شده‌اند که عملکرد هوش مصنوعی آن را تا ۵۴۲ Tops افزایش می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های ۱۶ اینچی +Stealth A16 AI و +Creator A16 AI با پردازنده‌های رایزن سری AI 300  شرکت AMD یعنی Ryzen AI 9 365 و Ryzen AI 9 HX 370  عرضه می‌شوند. پردازنده‌های سری Ryzen AI 300 تا ۵۰ درصد حافظه‌ کش بیشتری را پشتیبانی می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI

به گفته‌ی MSI، بدنه فوق سبک لپ‌تاپ‌های +Stealth A16 AI و +Creator A16 AI از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم ساخته شده و به سیستم‌ خنک‌کننده‌ قدرتمند Cooler Boost 5 مجهز هستند.

سایر محصولات معرفی شده MSI در کامپیوتکس 2024

علاوه بر لپ‌تاپ‌های مذکور، MSI از لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی با نام Stealth 18 Mercedes-AMG Motorsport نیز رونمایی کرده است که قرار است با همکاری مرسدس بنز با نمایشگر ۱۸ اینچی عرضه شود و سیستم گیمینگ قدرتمندی را در قالب یک لپ‌تاپ فراهم کند. گفته می‌شود این محصول نسخه‌ ارتقاءیافته‌ لپ‌ تاپ Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport است.

علاوه بر آن، MSI جدیدترین لپ‌تاپ‌های کسب‌وکار و بهره‌وری خود را نیز تحت عنوان Prestige و Summit معرفی کرده است. استفاده از پردازنده‌های لونار لیک اینتل و عملکرد خیره‌کننده‌ هوش مصنوعی با بیش از ۱۰۰ Tops ازجمله مهمترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌های جدید هستند.

منبع: msi

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array