به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، روز گذشته انتشار یک خبر هیجان‌انگیز توسط سرویس پردازنده پرداخت‌های رمزارزی بیت‌پی (BitPay) جامعه طرفداران لایت کوین (LTC) را شگفت‌زده کرد. طبق این اطلاعیه، شرکت بزرگ فناوری مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد این رمزارز را برای پرداخت‌های خود استفاده کند.

شرکت بیت‌پی در توییت روز گذشته خود عنوان کرد که دارندگان رمزارز لایت کوین (LTC) اکنون می‌توانند حساب‌های مایکروسافت خود را با استفاده از LTC شارژ کنند.

اخیراً پرداخت با ارزهای دیجیتال به‌طور فزاینده‌ای در حال افزایش است، زیرا کسب‌وکارهای بیشتری این گزینه را با انواع ارزهای دیجیتال از جمله لایت‌کوین امتحان می‌کنند و این نشانه خوبی از افزایش پذیرش این کلاس دارایی در میان مشاغل مختلف و مردم عادی است.

لایت کوین

گفتنی است که شرکت بیت‌پی در ماه نوامبر نیز اعلام کرده بود که لایت کوین در مزایده‌های شرکت Mecum پذیرفته می‌شود. این کمپانی از سال 1988 مشغول فروش اتومبیل‌های کلکسیونی، موتورسیکلت‌های قدیمی و عتیقه و وسایلی در حوزه هنرهای جاده‌ای است.

به جز لایت‌کوین، بیت‌پی از ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت‌کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، ریپل (XRP)، استیبل کوین دای (DAI)، بایننس یو اس دی (BUSD)، یو اس دی کوین (USDC)، رپد بیت کوین (WBTC)، پاکس دلار (USDP) و جمینای دلار (GUSD) و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

رشد شبکه لایت کوین (LTC)

روز اول دسامبر (10 آذر)، تیم توسعه دهندگان لایت کوین گزارش داد که این شبکه بلاکچین شش میلیون تراکنش را در طول یک ماه گذشته پردازش کرده است که نشان‌دهنده رشد چشمگیر این شبکه است. تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد فعال در این شبکه نیز در ماه نوامبر به 6.3 میلیون رسید.

 بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، کل آدرس‌های غیر صفر لایت کوین نیز به رکوردی جدید یعنی 9.28 میلیون رسیده است. در دراز مدت، افزایش در تعداد کل آدرس‌های دارای موجودی نشان‌دهنده علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران به نگهداری و سرمایه‌گذاری در یک دارایی رمزارزی خاص است. افزایش تعداد آدرس‌های دارای موجودی عموماً شاخصی مفید و مثبت تلقی می‌شود، زیرا نشانه‌ای از وجود یک پایگاه کاربری قوی‌تر و رو به رشد در یک شبکه بلاکچین است.

واکنش قیمت لایت کوین (LTC) به اخبار جدید

نمودار روزانه قیمت لایت کوین (LTC)
نمودار روزانه قیمت لایت کوین (LTC)

پس از اینکه مایکروسافت رمزارز لایت کوین را به عنوان دارایی دیجیتال ترجیحی خود معرفی کرد، ارزش این ارز رمزپایه همگام با رشد کلی بازار کریپتو به روند صعودی خود ادامه داد و به کانال 74 دلار وارد شد. در حال حاضر، لایت کوین با رشد 1.85 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 74 دلار و 13 سنت معامله شده و با ارزش بازاری بالغ بر 5.48 میلیارد دلار در جایگاه هفدهم بازار کریپتو ایستاده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array