به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، لایت کوین (LTC)، ارز رمزپایه معروفی که گاهاً با نام «نقره دیجیتال» شناخته می‌شود، به نقطه عطف مهمی دست یافته است. این رکورد دست نیافتنی، ثبت 170 میلیون تراکنش در این شبکه بلاکچین است.

شبکه بلاکچین لایت کوین تنها طی هفت هفته میزبان بیش از 10 میلیون تراکنش جدید بوده است و این نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های مالی و پردازش بیش از یک میلیون تراکنش در هفته است. شتاب ثابت افزایش حجم تراکنش‌های لایت کوین می‌تواند به‌نوبه‌خود، نشان‌دهنده محبوبیت بیشتر و پذیرش روزافزون این ارز دیجیتال در میان دوست‌داران بازار کریپتو باشد.

رکورد 100 درصد زمان مشغول به کار (آپ‌تایم) این شبکه موفقیت چشمگیری است که موقعیت لایت کوین به عنوان یک شبکه بلاکچین قابل اعتماد و قوی رادر میان سایر رقبا مستحکم کرده و آن را به تنها پلتفرمی تبدیل می‌کند که برای مدت زمانی طولانی و به طور یکپارچه آنلاین باقی مانده است.

نمودار هفت روزه لایت کوین

در میان شور و هیجان فزاینده‌ای که اخیراً پیرامون لایت کوین شکل گرفته است، همه مشتاقانه منتظر زمان رویداد مهم هاوینگ این شبکه هستند که قرار است تا 18 روز دیگر برگزار شود. این رویداد سومین هاوینگ در تاریخ لایت کوین خواهد بود و برای طرفداران ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) اهمیت زیادی دارد.

سایر دستاوردهای شبکه لایت کوین پیش از هاوینگ

گزارش‌های اخیر سرویس پیشرو در تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای IntoTheBlock، نشان می‌دهد که الگوهای جستجو برای واژه “Litecoin” به رکورد سالانه جدیدی رسیده است. تحلیلگران این افزایش علاقه را به نزدیکی به زمان رویداد هاوینگ این شبکه نسبت می‌دهند که توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را بیش از هر زمان دیگری به این دارایی جلب کرده است.

در حالی که هنوز 9875 بلوک تا زمان هاوینگ شبکه باقی مانده است، استخراج کنندگان لایت‌کوین مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنند که پرداخت‌های ماینینگ از 6.25 واحد به 3.125 واحد لایت‌کوین (LTC) کاهش یابد. این تعدیل ناشی از هاوینگ عموماً به عنوان یک تحول مثبت در جامعه لایت کوین در نظر گرفته می‌شود چون تضمینی بر عرضه کنترل شده این ارز بوده و می‌تواند ارزش آن را بالا ببرد.

با ادامه شمارش معکوس برای زمان رویدا هاوینگ، انتظار و علاقه جامعه نسبت به لایت کوین به رکورد جدیدی خواهد رسید. لایت کوین با رشد قابل توجه و عملکرد تزلزل‌ناپذیر خود، همچنان سرمایه‌گذاران، علاقه‌مندان و کارشناسان صنعت کریپتو را مجذوب خود خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  cryptopolitan

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array