به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، بازارهای نفت خام در جریان معاملات روز جمعه (31 شهریور) دوباره افزایش یافتند، زیرا همچنان شاهد نگرانی‌های زیادی در زمینه عرضه هستیم.

تحلیل و بررسی شاخص نفت خام برنت

نفت خام برنت

بازارهای برنت حرکت صعودی قابل توجهی را نشان داده‌اند و به نظر می‌رسد که ما آماده هستیم تا از سطح 95 دلار عبور کنیم. در چنین بازاری هر اصلاحی یک فرصت خرید خوب محسوب می‌شود و بنابراین شاهد فشار خرید زیادی هستیم. در صورت شروع یک روند اصلاحی کوتاه مدت، کانال 90 دلار کف قابل توجهی است که می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد آن باشیم.

به نظر می‌رسد که هدف شاخص برنت کانال 100 دلار و حتی بالاتر است، بنابراین به احتمال زیاد ما شاهد نوسانات زیادی خواهیم بود. این شرایط فقط در صورتی تغییر می‌کند که نوعی انقباض در تقاضا یا افزایش عرضه داشته باشیم، این بازاری است که همچنان بسیار صعودی است.

تحلیل و بررسی شاخص نفت وست تگزاس اینترمدیت

نفت وست تگزاس

بازار نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در جریان معاملات روز جمعه (31 شهریور) به میزان قابل توجهی افزایش یافت، زیرا همچنان شاهد نگرانی بسیاری از معامله‌گران در مورد کمبود عرضه هستیم. به هر حال، عربستان سعودی و روسیه هر دو تولید خود را کاهش داده و این تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته است. علاوه بر این، نفت در یک محیط تورمی نسبتاً خوب عمل می‌کند.

سطح 90 دلار یک محدوده به شدت قابل توجه به لحاظ روانشناختی است، بنابراین احتمال ادامه روند صعودی بالاست. هر نوع عقب‌نشینی کوتاه مدت، یک فرصت ورود برای معامله‌گران این بازار خواهد بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire ، Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array