به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شورای رقابت قرار است فردا، سه شنبه (۲۷ تیرماه) در جلسه‌ای ویژه و با بررسی دستور رئیس جمهور، قیمت خودروهای مونتاژی را مشخص و تعیین تکلیف نماید.

ابراهیم رئیسی (ریاست جمهوری) در جلسه روز یکشنبه (25 تیرماه) هیئت دولت در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی گفت: « شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟» و در نهایت نیز معاون اول رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مأمور بررسی و اصلاح این روند نمود.

وزارت صمت و اقتصاد اظهار نظر رسمی خود را نسبت به دستور رئیس جمهور اعلام نکرده‌اند، اما شورای رقابت قرار است فردا (سه شنبه، 27 تیرماه) در جلسه ویژه دستور رئیس جمهور را بررسی و قیمت خودروهای مونتاژی را تعیین تکلیف کند.

 در دومین مرحله افزایش قیمت خودروهای مونتاژی که 17 تیرماه توسط شورای رقابت اعلام شد شرکت‌های خصوصی در قالب اطلاعیه‌ای از مشتریان خود درخواست کردند تا نسبت به تکمیل وجه یا واریز پیش پرداخت اقدام کنند که با دستور رئیس جمهور مشتریان این خودروها بلاتکلیف بوده و نمی‌دانند در نهایت قیمت خودروهای ثبت نامی چقدر است تا نسبت به خرید آنها اقدام یا انصراف خود را اعلام نمایند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: اقتصاد 100

آخرین اخبار اقتصادی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array