به گزارش ایران دکونومی، قلک، قابلیت جدید بام برای کاربرانی است که سیستم عامل اندروید دارند. این خدمت به شکل بانکداری خرد یا ارائه مستقیم خدمات مالی از سوی بانک به مشتری است که به صورت آنی یا در زمان محدود به صورت دوره‌ای پول‌های خرد کاربران را برای دریافت سود قطعی و روز شمار در صندوق درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی، علیرضا ماهیار می‌گوید: مردم بیشتر علاقه‌ای به راکد ماندن سرمایه و پول خود ندارند و ترجیح می‌دهند برای سود گرفتن سرمایه‌گذاری کنند، هر چه قدر خرد باشد.

در این بین موانع و مشکلاتی مثل، پایین بودن میزان سرمایه و ریسک سرمایه‌گذاری در بورس که لازمه‌اش علم و دانش کافی و آگاهی در بازار سرمایه است و عموم مردم نگران ورود به بازار هستند، وجود دارد. ما با دانستن این نیاز و درک آن، قلک را برای توانمندسازی مالی کسانی که در معامله بازارها‌ی مالی حرفه‌ای نیستند، یا آنهایی که سرمایه خرد و محدودی دارند ساخته‌ایم.

وی در ادامه افزود: قلک راهی است برای مدیریت سرمایه و دارایی و امکانی است که توسط آن مشتری، مبلغ و زمان سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کند. در قلک این امکان را فراهم کرده‌ایم که تراکنش‌ها با جستجوی پیشرفته در دسترس است. به همین دلیل سرمایه‌گذار از تمام جزئیات با خبر است. واریزها، گزارش‌های نموداری از موجودی و سودهای دریافتی برای اتخاذ استراتژی‌های سرمایه‌گذاری که در اختیار مشتری قرار خواهند گرفت.

در این فرایند سود به صورت ماهیانه به حساب سرمایه‌گذار واریز می‌شود و آن فرد می‌تواند در هر زمانی که بخواهد پول قلک را در کمتر از ۲۴ ساعت به‌ حساب خود بازگرداند.

به گفته معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، کاربران اندروید برای استفاده از قلک باید بام را به آخرین نسخه ارتقاء دهند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array