به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قراردادهای آتی ریپل (XRP) در یکی از قدیمی‌ترین صرافی های رمزارزی جهان، یعنی پولونیکس (Poloniex) لیست شد. این صرافی باسابقه با انتشار یک پست در ایکس، خبر اضافه شدن قرارداد دائمی ریپل (XRP) با مارجین تتر (USDT) را تایید کرد.

آنگونه که در اطلاعیه رسمی این صرافی عنوان شده است، این سرویس از روز نهم نوامبر (18 آبان) ساعت 10:00 صبح به وقت (UTC)  در دسترس قرار گرفته است.

این قراردادهای آتی در قالب جفت ارز XRP/USDT، با اهرم 1x تا 20x ارائه شده و در حالت‌های cross-margin و isolated-margin پشتیبانی می‌شود. ماه گذشته، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا یعنی کوین بیس از ورود معاملات آتی دائمی برخی دارایی‌های رمزارزی مثل ریپل (XRP) به بخش حرفه‌ای این صرافی و در حوزه‌های قضایی واجد شرایط به غیر از ایالات متحده خبر داد.

ریپل (XRP) پس از دستیابی به پیروزی حقوقی خود و دریافت حکم تاریخی ماه جولای در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، شاهد پذیرش مجدد در صرافی‌های بزرگ بود.

پرایس اکشن اخیر ریپل (XRP)

قیمت ریپل (XRP) در ماه اکتبر یک صعود بزرگ را از ناحیه 0.47 دلاری آغاز کرد. در نتیجه این جهش، گاوها قیمت را به بالای سطوح مقاومت 0.50 دلار و 0.63 دلار رساندند و این دارایی دیجیتال ظرف مدت کوتاهی توانست موقعیت خود در بازار کریپتو را دوباره احیا کند. روز 6 نوامبر (15 آبان) قیمت ریپل (XRP) از مقاومت 0.67 دلاری عبور کرد، اما گاوها نتوانستند از سد بعدی در حدود تراز 0.74 دلار عبور کنند.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP)؛ منبع: coinmarketcap

 در زمان نگارش این مطلب، XRP با کاهش 4.65 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمتی در حدود 0.6641 دلار ترید می‌شود. با وجود سودآوری‌های فعلی، به نظر می‌رسد سطوح پایین‌تر قیمت همچنان خریداران را جذب می‌کنند. به همین سبب، اگر قیمت بالاتر از 0.63 دلار باقی بماند، احتمال لمس مجدد 0.74 دلار نیز افزایش می‌یابد. بالاتر از این مقاومت، ممکن است شاهد صعود قیمت تا مرز 0.85 دلار و در نهایت 1 دلار هم باشیم. ولی اگر قیمت به زیر 0.63 دلار سقوط کند، می‌تواند نشان‌دهنده کاهش انگیزه صعودی و آغاز روند اصلاح به سمت تراز 0.60 دلار باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array