به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در طول چند هفته گذشته، در گزارش‌های متعددی، درباره قابلیت‌های جدید ابزار هوش مصنوعی خالق هنر مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) صحبت کردیم. از امکان تغییر سایز گرفته تا ساخت کارت تبریک‌های سفارشی و افزودن قاب به تصاویر، همگی ویژگی‌هایی هستند که به تازگی به این ابزار طراحی اضافه شده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام، مایکروسافت اعلام کرده است که ابزار دیزاینر اکنون به کاربران اجازه می‌دهد با کمک ویژگی‌های هوش مصنوعی آن، دعوت‌نامه‌های سفارشی ایجاد کنند. در پستی که اخیراً در وبلاگ مایکروسافت اینسایدر (Microsoft 365 Insider) منتشر شده است، این شرکت اعلام کرد:

«برای استفاده از قابلیت جدید مایکروسافت دیزاینر فقط کافیست اطلاعات مربوط به مناسبت، تاریخ، زمان، مکان و سایر جزئیات مرتبط با رویداد خود را ارائه کرده و دعوت‌نامه‌های سفارشی در قالب عمودی دریافت کنید. این دعوت‌نامه‌ها برای اشتراک‌گذاری در دستگاه‌های تلفن همراه عالی هستند. جزئیات رویداد در بالای این اثر هنری ساخته شده با هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که به راحتی قابل ویرایش و تنظیم هستند.»

کارت دعوت مایکروسافت دیزاینر

نحوه ساخت دعوت‌نامه با هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر

برای راه‌اندازی ویژگی جدید، کافی است با حساب رایگان مایکروسافت خود به سایت Microsoft Designer وارد شوید. به بخش دعوت‌نامه‌ها (the Invitations section) بروید. در این بخش، یک تب با نام کاوش ایده‌ها (Explore ideas) وجود دارد که تعدادی طرح از پیش ساخته شده برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در صورت تمایل یکی را انتخاب کنید و سپس هر تغییری را مایل بودید در آن اعمال نمایید.

افزون بر این طرح‌های آماده، می‌توانید درخواست متنی خود را در کادر توضیحات (Description) در این بخش تایپ کنید تا به مدل هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر اجازه دهید یک دعوت‌نامه سفارشی برای شما ایجاد کند. این درخواست متنی باید شامل اطلاعاتی درباره ماهیت رویداد ازجمله جشن تولد یا سالگرد ازدواج و غیره باشد. همچنین باید تاریخ، زمان و مکان رویداد را نیز در این کادر تایپ کنید.

پس از آن، روی دکمه Generate کلیک کنید تا مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) تعدادی طرح متناسب با متن شما ایجاد کند. یکی را انتخاب کنید، یا تغییراتی در پیام متنی خود ایجاد کنید تا دوباره طرح‌های جدیدی دریافت نمایید. در صورت انتخاب یک طرح، روی دکمه دانلود (Download) کلیک کنید تا دعوت‌نامه در دستگاه شما ذخیره شود.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array