به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، به‌نظر می‌رسد کمپانی فیلم‌ و سریال‌سازی نتفلیکس راه جدید و پربازدهی را برای کسب درآمد از علایق کاربران یافته است!

براساس جدیدترین اخبار به‌دست آمده، این کمپانی قصد دارد در سال 2025 میلادی، لوکیشن‌های اختصاصی خود را با تم فیلم‌ و سریال‌های محبوب کاربران و علاقه‌مندان بسازد.
این لوکیشن‌های اختصاصی هم دارای فروشگاه‌ها، هم رستوران‌ها و هم به‌ارمغان‌آورنده تجربه‌های تعاملی با کاربران خواهند بود.

درست در زمانی که نتفلیکس درحال انجام آخرین مراحل سرویس ارسال DVD به درب منزل مشتریان است؛ قدم جدیدی به سمت آینده این کمپانی برداشته شد.
این کمپانی استریم فیلم و سریال و برنامه‌های سرگرمی مختلف، در اواخر بهار سال جاری میلادی اعلام کرده بود که قصد دارد پس از 16 سال، پشتیبانی از سرویس DVD خود را متوقف کند و آخرین بسته‌های ارسالی در تاریخ 29 سپتامبر 2023، یعنی حدود دو هفته پیش به مشتریان تحویل داده شده است. نتفلیکس در سال 2007 تصمیم به گرفتن تصمیم بسیار سرنوشت‌ساز و مهمی گرفت و به پخش آنلاین و دیجیتالی محصولات خود تغییر رویه داد.

حالا پس از گذشت سالها از این اقدام، ارائه خدمات “فیزیکی” به‌نوعی متوقف شده و به‌گونه‌ای دیگر ادامه خواهد یافت: پایان رسمی سرویس ارسال DVD به مشتریان و آغاز رسمی ساختن لوکیشن‌های اختصاصی برای سرگرمی مشتریان.

نتفلیکس

ایجاد دنیای اختصاصی و تعاملی نتفلیکس برای کاربران

به گزارش روزنامه بلومبرگ، این کمپانی قصد دارد با ساختن لوکیشن‌های اختصاصی خود، امکانات مختلفی از جمله خریدن محصولات و آیتم‌های مخصوص فیلم‌ و سریال‌ها، سرو غذاهای مشابه و حتی ایجاد تجربه‌های تعاملی و خاطره‌انگیز را در اختیار کاربران قرار دهد.
هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری مانند زمان بازگشایی، نحوه دسترسی و یا محل ساخت دقیق این پروژه منتشر نشده است، اما براساس شایعات، اولین لوکیشن‌ها در سال 2025 و در ایالات متحده آمریکا آغاز‌به‌کار خواهند کرد.

جاش سایمون، نایب‌رئیس بخش محصولات و مشتریان این کمپانی در مصاحبه با بلومبرگ گفته است:

“ما همیشه شاهد این بوده‌ایم که کاربران ما تا چه میزان علاقه شدیدی به غرق شدن در دنیای فیلم و سریال‌ها دارند. به‌همین منظور، پس از ایده‌پردازی‌های بسیار تصمیم گرفتیم تا این ایده را به واقعیت تبدیل کرده و با ایجاد لوکیشن‌های اختصاصی این رویا را محقق کنیم”.

DVD نتفلیکس

کمپانی نتفلیکس در حال حاضر دارای یک فروشگاه آنلاین است که محصولات و آیتم‌های فیلم و سریال‌های مختلف را به‌فروش می‌رساند. این کمپانی در گذشته به‌صورت محدود تجربه‌های تعاملی از پروژه‌های پرطرفدار و ترند خود مانند سریال‌ کره‌ای Squid Game و سریال علمی-تخیلی Stranger Things نیز برپا کرده بود؛ اما ساختن این لوکیشن‌های اختصاصی مذکور، حاکی از اولین فضاها و فروشگاه‌های ثابت و ساکن این غول سرگرمی خواهند بود.

انتشار اخبار مربوط به ساختن این فضاهای اختصاصی با تم فیلم و سریال‌های مختلف، همزمان با جستجوی راه‌های کسب درآمد جدید و افزایش هزینه اشتراک‌های این سرویس استریم است.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array