به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، حرکات اخیر قیمت کاردانو (ADA) سرمایه‌گذاران را در شرایط دشواری قرار داده است. با توجه به کاهش بیش از 36 درصدی ارزش این دارایی طی یک سال گذشته و عدم اطمینان حاکم بر بازار، سرمایه‌گذاران به دنبال یافتن یک نقطه امید هرچند کوتاه هستند. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، به تازگی دیدگاه متفاوتی در مورد حرکات آتی قیمت این رمزارز به اشتراک گذاشته است. به گفته مارتینز، کاردانو این پتانسیل را دارد که تا سال 2025 به قیمت 6 دلار برسد.

تحلیل قیمت کاردانو (ADA) از دیدگاه علی مارتینز

تحلیل اخیر علی مارتینز از تغییرات قیمت کاردانو (ADA) بین سال‌های 2018 تا 2020 الهام گرفته است. این پیش‌بینی امید زیادی را به جامعه ارزهای دیجیتال تزریق کرده است. مارتینز در پستی که به تازگی در ایکس (X) منتشر کرد مدعی شد:

«روند تحکیم فعلی کاردانو به طرز وحشتناکی منعکس کننده فاز تحکیم 2018-2020 است!»

در بحبوحه عدم قطعیتی که اخیراً بازار کاردانو را دربرگرفته است، تحلیل این تحلیلگر مشهور حاکی از آن است که مطابق با روندهای تاریخی، فاز تحکیم فعلی می‌تواند تا جولای 2024 ادامه یابد. به گفته او:

«اگر تاریخ تکرار شود، کاردانو (ADA) می‌تواند تا جولای 2024 در این مرحله تحکیم باقی بماند. به جز رویدادهای پیش‌بینی نشده مانند آنچه در پی سقوط بازار بعد از پاندومی کرونا شاهد بودیم، ADA ممکن است در یک دوره کوتاه مانند ماه دسامبر، منفجر شود!»

با توجه به سناریویی که در آن هیچ اتفاق ناگوار و پیش‌بینی نشده‌ای رخ نمی‌دهد و همه چیز طبق روال معمول خود پیش می‌رود، مارتینز انتظار دارد در ماه دسامبر شاهد یک حرکت صعودی اولیه برای کاردانو باشد. نموداری که وی با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت، دوره‌های تحکیم را نشان می‌دهد و تغییرات احتمالی قیمت را که ممکن است تا سال 2025 رخ دهد، برجسته می‌کند. از جمله این تغییرات افزایش خیره‌کننده 2348.98 درصدی از سطوح فعلی قیمت در نزدیکی 0.245 دلار است.

توییت علی مارتینز درباره کاردانو

آیا کاردانو (ADA) می‌تواند به 6 دلار برسد؟

تراز 6 دلاری قیمت، نشان دهنده دو برابر شدن قیمت از بالاترین رکورد تاریخی آن یعنی حدود 3 دلار است. با توجه به این پیش‌بینی خوش‌بینانه، علی‌رغم تغییرات منفی اخیر، کاردانو می‌تواند پرتو امیدی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

نکته جالب توجه اینجاست که وقتی نظر ابزار هوش مصنوعی ChatGPT را در مورد آینده کاردانو جویا می‌شویم، این دارایی را به عنوان یکی از سه ارز دیجیتال برتر برای خرید و نگهداری در آینده توصیف می‌کند. اگرچه بازار کریپتو در مقایسه با اقتصادهای سنتی و ابزارهای سرمایه‌گذاری، عملاً غیرقابل پیش‌بینی است، تحلیل مارتینز از قیمت کاردانو را می‌توان تاحدود زیادی خوش‌بینانه تلقی کرد.

یکی دیگر از برنامه‌های هوش مصنوعی به نام Google Bard پیش‌بینی کرده بود که کاردانو (ADA) تا سال 2025 به مرز 5 دلار می‌رسد. با وجود تمام این خوش‌بینی‌ها، عملکرد ضعیف ADA در بازار، علیرغم توسعه‌های زیاد شبکه، باعث شده است این دارایی دیجیتال جایگاه خود در میان اولین ارزهای دیجیتال را از دست داده و به رتبه هشتم بازار سقوط کند. اکنون باید دید آیا این ارز رمزپایه می‌تواند طرفداران خود را غافلگیر کند یا خیر.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  en.coin-turk

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array