به گزارش ایران دکونومی، روز جمعه، ۲۶ خرداد ماه، رویداد «آشتی با vSAN» توسط استارتاپ آموزشی «ابر کلاس» برگزار شد. علیرضا یونسی، در ابتدای رویداد ابر کلاس به معرفی این استارتاپ پرداخت. به گفته یونسی، پس از کرونا سیستم آموزشی تغییراتی کرد، در حالی که ایده ابتدایی «ابرکلاس» پیش از همه‌گیری کرونا شکل گرفته بود. 

 استارتاپ آموزشی «ابرکلاس» که به‌صورت تخصصی در حوزه آموزش‌های کامپیوتر، شبکه و مایکروسافت فعالیت می‌کند، به گفته یکی از اعضای کلیدی‌اش، قرار است یک سیستم آموزشی هیبرید باشد که تدریس در آن به‌صورت آفلاین و آنلاین انجام می‌شود. یونسی در  خصوص سیستم آموزشی هیبرید در ابرکلاس گفت: «برای آن‌که سیستم آموزشی هیبرید را به خوبی توسعه دهیم، پشتیبان را به ابرکلاس اضافه کردیم، اما پشتیبان به تنهایی کافی نبود. در نتیجه، منتور را به برنامه‌‌های ابرکلاس افزودیم تا بهره‌وری کلاس را افزایش دهیم.» علیرضا یونسی در پایان صحبت‌های خود افزود: «ابرکلاس، آینده آموزش کشور است.»

آموزش، هم سخت‌افزار نیاز دارد هم مهارت‌های نرم

پس از پنل، نوبت به شبکه‌سازی رسید که شاید بتوان آن را مهم‌ترین بخش هر رویدادی دانست. در ادامه، مهندس سلامت، نماینده شرکت دژپاد به بررسی یکی از محصولات پرکاربرد شرکت وی‌ام‌ور پرداخت که با نام VMware cloud foundation، یا وی‌سی‌اف شناخته می‌شود. نماینده دیجی‌پی نیز روی سن آمد و توضیح داد که با کمک دیجی‌پی می‌توان برای دوره‌های ابرکلاس وام دریافت کرد. نماینده دیجی‌پی به جای خالی کلاس‌های آموزشی در خدمات این شرکت اشاره کرد و ابرکلاس را نقطه شروعی برای پر کردن این جای خالی دانست. 

سپس امیرحسین نعماوی‌زاده با تاکید بر انواع تعهد به بررسی مهارت‌های نرم پرداخت. صدف‌ الهیاری که در شرکت وی‌ام‌ور  (VMware)  در سوئد مشغول به کار است، تنها زن سخنران در رویداد «آشتی با vSAN» بود. الهیاری، توضیحاتی درباره وی‌سن‌۸ و تفاوت آن با دیگر انواع وی‌سن داد. در پایان، توکلی صحبت‌های خود را در خصوص  vSAN تکمیل کرد و رویداد با قرعه‌کشی و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

عکس‌ها از: الهام سلامی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array