به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اپل سری آیفون 16 خود را تا قبل از پایان سال 2024 روانه بازار خواهد کرد. شایعات جدید حاکی از آن هستند که کاربران می‌توانند مدل‌های آیفون 16 پرو و پرومکس را با دو رنگ تیتانیومی جدید انتخاب کنند.

حساب کاربری ShrimpApplePro که با عنوان افشاگر اپل نیز شناخته می‌شود، با انتشار یک پست در ایکس (X) به توضیح در مورد جزئیات رنگ‌های احتمالی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس پرداخت و خاطرنشان کرد که اپل با حذف دو رنگ تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم آبی سری آیفون 15 پرو، رنگ جدیدی به نام تیتانیوم رز (چیزی شبیه به طلایی) را معرفی می‌کند.

در این پست ادعا شده است که گزینه رنگ طبیعی تیتانیوم سری 16، با رنگ خاکستری جایگزین شده و مات خواهد بود. این نسخه احتمالاً با رنگ‌های مشکی فضایی مشابه آیفون 14 پرو، تیتانیوم سفید، خاکستری و تیتانیوم رز عرضه می‌شود. با توجه به اینکه ترکیب رنگ در مدل‌های مختلف گوشی آیفون از سال 2018 و همزمان با عرضه آیفون XS با رنگ طلایی همراه نبوده است، انتظار می‌رود گزینه رنگ تیتانیوم رز مکمل آن و در طیف طلایی باشد.

طیف رنگی آیفون 16

رنگ مشکی آن نیز همانند آیفون 14 با عنوان مشکی فضایی (Space Black) توصیف می‌شود که دومین رنگ جدید سری 16 گوشی‌های اپل است. ظاهراً این رنگ محبوب در اپل واچ اولترا نیز مشاهده خواهد شد. رنگ تیتانیوم سفید احتمالاً به نسخه آیفون 14 شباهت داشته و تیتانیوم طبیعی همانطور که گفته شد با رنگ خاکستری خاصی جایگزین خواهد شد.

سایر مشخصات آیفون 16

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو به یک دکمه ضبط اختصاصی مجهز شده باشند که اخیراً در رندرهای CAD نشان داده شده است. در پست دیگری که اخیراً در X منتشر شد، دکمه Capture روی قاب آیفون 16 پرو به چشم می‌خورد. این مدل‌ احتمالاً با بزرگ‌ترین اندازه صفحه‌نمایش و با باتری‌های بزرگ‌تری مجهز می‌شوند.

قبلاً نیز اشاره شد که کمپانی اپل در حال کار بر روی ویژگی‌های هوش مصنوعی برای نسخه بعدی سیستم عامل iOS است و طبق گزارش‌ها برای استفاده از هوش مصنوعی Gemini روی گوشی‌های آیفون با کمپانی گوگل درحال رایزنی است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array