به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارز دیجیتال بایننس به کاربران اطلاع داد که شریک بانکی یوروی فعلی آن، راه‌حل پرداخت پی‌سیف (Paysafe Payment Solutions)، به پشتیبانی از این صرافی ادامه نخواهد داد.


بر اساس ایمیل‌هایی که بایننس برای مشتریان ارسال کرده است، پشتیبانی یورویی ارائه شده توسط پی‌سیف (Paysafe) پس از 25 سپتامبر 2023 (3 مهر 1402) پایان می‌یابد. این شرکت اعلام کرده است که به یک ارائه‌دهنده خدمات جدید برای سپرده‌گذاری و برداشت یورو از طریق انتقال بانکی SEPA تغییر خواهد کرد، هرچند نامی ذکر نشده است که کدام ارائه دهنده خواهد بود.


یکی از سخنگویان بایننس به کوین تلگراف گفت که کاربران در زمان قطع سرویس چه انتظاراتی باید داشته باشند:

«کاربران باید جزئیات بانکی مورد استفاده برای واریز به حساب‌های بایننس خود را به‌روزرسانی کنند و ممکن است پس از این تاریخ برای ادامه استفاده از خدمات SEPA، شرایط و ضوابط جدید را بپذیرند.»
تا آن زمان، بایننس تأیید کرد که تمام روش‌های فعلی واریز و برداشت سایر ارزهای فیات، و خرید و فروش کریپتو در بایننس بی‌تأثیر باقی می‌مانند.

بایننس

بایننس همچنین به کوین تلگراف یادآوری کرد که این آخرین اطلاعیه در مورد پرداخت‌های یورو به خروج اخیر صرافی از چندین کشور در اتحادیه اروپا ارتباط ندارد.
در ماه‌های اخیر بایننس با موج‌هایی از واکنش‌های منفی از سوی تنظیم‌کننده‌های سراسر جهان مواجه شده است که منجر به توقف فعالیت‌ها در کشورهای مختلف شده است.
در 16 ژوئن (26 خرداد)، صرافی خروج خود از هلند را اعلام کرد و گفت که از 17 جولای (26 تیر) به بعد، مشتریان هلندی فقط مجاز به برداشت وجه خواهند بود.
کمتر از یک هفته بعد، مقامات بلژیک نیز دستور دادند صرافی تمام خدمات را متوقف کند.
علاوه بر این، مدیر بایننس برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام در مورد طرح‌های هرمی ادعایی در داخل کشور، دستور حضور در پارلمان برزیل را صادر کرد.

در استرالیا، شعبه محلی بایننس از سیستم بانکی استرالیا بدون هیچ هشدار یا مشاوره قبلی قطع شد. طبق گزارش‌ها، جستجو برای ارائه‌دهنده پرداخت شخص ثالث جدید ادامه دارد.


در میان همه ابهامات در سطح جهانی، الکس چهاده (Alex Chehade)، مدیر کل بایننس دبی به کوین تلگراف گفت که امارات متحده عربی خود را به عنوان یک مقصد اصلی برای کسب و کارهای رمزارزی، با وضوح نظارتی و موضع بازتر نسبت به دارایی‌های دیجیتال، قرار می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array