به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، جک دورسی، بنیانگذار توییتر، از رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr)، نامزد طرفدار دموکرات‌های دوستدار کریپتو حمایت کرد.


مدیر عامل بلاک (Block) در یوتیوب ویدیویی از فاکس نیوز را به اشتراک گذاشت که در آن کندی توضیح می‌دهد که چگونه قصد دارد نامزدهای محبوب جمهوری خواه ریاست جمهوری، ران دیسانتیس (Ron DeSantis) و دونالد ترامپ (Donald Trump) را شکست دهد.


وقتی کاربر پرسید که آیا او “تأیید می‌کند یا فقط پیش‌بینی می‌کند؟” کندی، دورسی با «هر دو» پاسخ داد.
رابرت کندی، برادرزاده سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، جان اف کندی و آخرین عضو خاندان سیاسی کندی است که آمادگی خود را برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام کرده است.

کندی، وکیل محیط زیست و منتقد صریح واکسن، برای اولین بار مبارزات انتخاباتی خود را در 19 آوریل (30 فروردین) اعلام کرد. قابل ذکر است که کندی از حامیان قوی ارزهای دیجیتال است. در طول یک سخنرانی اصلی در 19 می (29 اردیبهشت) در کنفرانس بیت کوین میامی، او به شرکت کنندگان گفت که کمک‌های مالی خود را برای کمپین ریاست جمهوری خود در بیت کوین می‌پذیرد.


او ارز دیجیتال پرچمدار بازار یعنی بیت کوین را به عنوان یک «موتور نوآوری» توصیف کرده و از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی به عنوان ابزاری انتقاد کرده است که می‌تواند قدرت دولت را برای خفه کردن مخالفان با قطع دسترسی به وجوه به شدت افزایش دهد.
در 3 می (13 اردیبهشت)، کندی همچنین مالیات پیشنهادی دولت بایدن بر استخراج کریپتو را محکوم کرد. او مالیات پیشنهادی 30 درصدی بر انرژی مورد استفاده توسط ماینرهای کریپتو را یک ایده نامناسب خواند و مدعی شد که در حالی که مصرف انرژی در استخراج یک نگرانی است، تا حدودی اغراق‌آمیز است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array