به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، طبق اطلاعیه‌ای که روز هفتم نوامبر (16 آبان) منتشر شد، کیف پول Shib Wallet در اقدامی کم‌نظیر، با معرفی یک مجموعه از ویژگی‌های نوآورانه ازجمله یک سیستم بازیابی ضد فراموشی و یک روش احراز هویت مبتنی بر ایمیل به رفع یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مربوط به مدیریت دارایی‌های دیجیتال کمک کرده است.

ارتقای سطح امنیت و تجربه کاربری در کیف پول Shib Wallet

پیش از انتشار این خبر، Shib Wallet اعلام کرده بود که قصد دارد یک ویژگی بازیابی جدید ارائه دهد که به اتکای قدیمی کاربران به عبارات بازیابی پایان می‌دهد. بر اساس این نوآوری، کاربران می‌توانند کیف پول خود را با استفاده از احراز هویت چندعاملی بازیابی کنند؛ این رویکردی است که می‌تواند یک شبکه ایمن برای کسانی فراهم کند که ممکن است مشخصات اعتباری خود را فراموش کرده باشند.

گفته می‌شود این کیف پول انجام تراکنش‌های بدون هزینه گس را نیز تسهیل می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد بدون در اختیار داشتن توکن بومی شبکه، تراکنش‌های خود را انجام دهند. این ویژگی به طور بالقوه می‌تواند انجام تراکنش‌ها را ساده‌تر کند.

Shib Wallet

هدف از ادغام Web3Auth در کیف پول Shib Wallet ساده‌سازی فرآیند ثبت نام و ورود به سیستم توسط کاربر است؛ اقدامی که احتمالاً کاربران تازه‌وارد یا آن دسته از کاربرانی که از نظر تکنیکال کمتر به این کلاس دارایی تمایل دارند را به سمت خود جذب می‌کند.

این کیف پول با استفاده از ایمیل و رمز عبور به دنبال کاهش موانع موجود در مسیر مدیریت کلیدهای خصوصی و در عین حال، حفظ یک چارچوب غیرامانی است. این کار تضمین می‌کند که کاربران کنترل کاملی روی کلیدهای خصوصی و دارایی‌های خود داشته باشند.

در همین راستا، تیم توسعه دهندگان شیبا، سرویس نام شیب (SNS) را راه‌اندازی کرده است. هدف این سرویس ساده‌سازی آدرس‌های بلاکچین با نام‌های دامین کاربرپسند در شبکه لایه ۲ شیباریوم عنوان شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array