به گزارش ایران دکونومی، باشگاه پورتو در پرونده انتقال ستاره تیم ملی ایران به سری‌آ «با مدیریت اشتباه» ضرر هنگفتی را متحمل شد؛ چرا که می‌توانست با فروش به موقع ارزشمندترین فوتبالیست ایران، 2 مهاجم جوان با این پول جذب کند.

طارمی با درخشش در پورتو در تابستان گذشته مشتریان بزرگی پیدا کرد. اینتر، میلان، تاتنهام، سویا، آرسنال و ناپولی از جمله باشگاه‌های علاقه مند به ستاره ایرانی بودند.

تابستان گذشته (2023)، “میلان” مشتری اصلی و جدی «طارمی» بود و حتی با او به توافق رسید، اما در آخرین گام تیم فوتبال پورتو حاضر به فروش مهاجم ملی پوش خود با مبلغ 16 میلیون یورو نشد و با درخواست 20 میلیون یورو، مانع این انتقال شد.

طارمی در «پورتو» ماند، اما چند ماه بعد با رقیب «میلان»، یعنی «اینتر» به توافق رسید تا تابستان پیش رو (2024) به صورت رایگان راهی سری آ شود.

بر اساس گزارش نشریه “گازتا دلو اسپورت” ایتالیا، طارمی مورد توجه دو تیم میلان و اینتر بود که در نهایت قهرمان سری‌آ موفق شد مهاجم ایرانی را بدون پرداخت پولی به سری آ بیاورد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، «کیلیان امباپه» نیز مسیری همچون طارمی را سپری کرده و باشگاه پاری سن ژرمن هم مجبور است گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو را به صورت رایگان در اختیار باشگاه رئال قرار دهد.

سایت پورتو نیوز در رابطه با این انتقال نوشته است که مدیریت باشگاه پورتو می‌توانستند یک سال مانده به پایان قرارداد «طارمی» با او مذاکره کرده و قراردادش را تمدید کنند؛ از طرفی با جذب مهاجمان جدید برای او جایگزینی در آینده پیدا می‌کردند و از طرفی با نگه داشتن طارمی در این فصل از کورس قهرمانی عقب نمی‌افتادند. به این ترتیب با فروش این بازیکن در تابستان نیز دست خالی نمی‌ماندند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array