به گزارش ایران دکونومی، شرکت کارت اعتباری ایران کیش محصول جدید خود را در اولین روز همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی کرد. ایران کیش و بانک تجارت در اپلیکیشن زمرد قابلیت استفاده از ریال دیجیتال و نقل و انتقالات ریال دیجیتال را ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی کارت اعتباری ایران کیش، حمیدرضا نائینی، عضو هیئت‌مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به دو محصول کیف پول ریال دیجیتال و پرداخت NFC ایران کیش گفت: «زمان طلایی ورود به این دو عرصه در صنعت پرداخت بوده و ایران کیش پیشرو در این دو امکان است؛ هرچند هردو محصول نیازمند قانون‌گذاری‌های بانک مرکزی هستند».

وی با تأکید بر نیاز به فرهنگ‌سازی لازم در بحث ریال دیجیتال اضافه کرد: «علاوه بر فرهنگ‌سازی، مردم باید از مزایای این محصول آگاه باشند و مزایای سمت مردم و حاکمیت و رگولاتور کاملاً شفاف باشد، اما ورود ایران کیش به این عرصه از جهت توسعه محصول و نوآوری اتفاق خوبی بود. امیدواریم که موانع دیگر نیز برداشته شود».

عضو هیئت‌مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش خاطرنشان کرد: «نقطه قوت ایران کیش در بخش نرم‌افزار است و با توجه به تیم قوی که در این حوزه دارد، می‌تواند خود را تقویت کند و محصول NFC هم محصول خوبی است که باید به سرعت مورد استفاده عموم قرار بگیرد».

با توجه به گفته‌های حمیدرضا نائینی، در می‌یابیم که ایران کیش از پیشگامان ورود به دو محصول کیف پول دیجیتال و پرداخت NFC است. باید دید که این شرکت در ادامه مسیر خود برای رفع موانع موجود در صنعت پرداخت و ارائه اینگونه محصولات چه اقداماتی انجام خواهد داد؟.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array