به گزارش ایران دکونومی، گروه مالی فیروزه ۱۵ میلیارد تومان روی شرکت فن‌آوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری سازیتو سرمایه‌گذاری کرد.

خبر این سرمایه‌گذاری را رامین ربیعی،‌ مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری فیروزه در صفحه توییتر خود اعلام کرد. این سرمایه‌گذاری از طریق دو بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه فیروزه یعنی صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد صورت گرفته است.

سازیتو فروشگاه‌سازی است که طبق اعلام خودش در حوزه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط فعالیت می‌کند.

فیروزه تا کنون در هولدینگ سرآوا و چندین استارتاپ از جمله الوپیک، داستان من، شیپور، پونیشا و استارتاپ استودیو کنترل‌تک سرمایه‌گذاری کرده‌ است.

گفتنی است که صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ نزد سازمان بورس به ثبت رسید. این مجموعه در راستای جمع‌آوری منابع مالی و سرمایه‌گذاری در اوراق مالکیت اشخاص حقوقی با موضوع فعالیت در پروژه‌های فکری و نوآورانه در‌زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند.

ربیعی بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ در نشست خبری آغاز فعالیت صندوق جسورانه فیروزه اعلام کرده بود که آن‌ها سرمایه‌ای ۵۰ میلیارد تومانی برای سه سال در نظر گرفته‌اند تا با این منبع روی شرکت‌های فناورانه ایرانی و بدون تمرکز بر حوزه کاری خاصی، سرمایه‌گذاری کنند.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array