به گزارش ایران دکونومی و به نقل از روابط عمومی نوبیتکس، این صرافی قصد دارد۵۰ هزار شیبا به کاربرانی هدیه دهد که در این بازه زمانی احراز هویت خود را کامل کرده باشند و به سطح دو کاربری نوبیتکس ارتقا یابند. این جایزه به‌ صورت روزانه به حساب کاربری افراد واریز می‌شود.

سطح یک و سطح دو کاربران در نوبیتکس چه تفاوتی دارد؟

در صرافی نوبیتکس، کاربران سطح یک، به افرادی گفته می‌شود که ایمیل، کدملی و کارت ملی و همچنین اطلاعات حساب بانکی‌شان را در نوبیتکس ثبت کرده باشند.

سقف واریز ریالی برای کاربران این سطح ۵۰۰ هزار تومان در ۲۴ ساعت است و سقف برداشت روزانه نیز ۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. البته سقف واریز رمزارز در این سطح نامحدود بوده و سطح برداشت رمزارز نیز معادل ۱۰۰ میلیون تومان در ۲۴ ساعت خواهد بود.

برای ارتقا کاربران به سطح دو در نوبیتکس، لازم است که پس از ثبت این اطلاعات و ایمیل، مراحل ثبت تلفن همراه به نام کاربر، ضبط و آپلود ویدئوی موافقت با قوانین جهت احراز خودکار(هوشمند) و عکس سلفی با کارت ملی، کارت بانکی و در نهایت موافقت‌نامه برای احراز هویت عادی را طی کنند.

نکته قابل توجه این است که در احراز هویت عادی با عکس تایید هویت، پروسه تایید یک تا دو روز کاری زمان می‌برد، اما در «احراز هویت هوشمند یا خودکار» این فرآیند نهایتاً یک روز کاری زمان لازم دارد.

قابلیت احراز هویت خودکار در سایت و همچنین آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید و IOS نوبیتکس برای تمامی کاربران فعال شده است.

کاربران

کاربران سطح دو با توجه به ابلاغیه‌ بانک مرکزی با هر کدملی قادر هستند حداکثر ۲۵ میلیون تومان روزانه به صرافی‌های رمزارز از جمله نوبیتکس واریز داشته باشند. همچنین امکان مبادله در بازارهای رمزارز به رمزارز و رمزارز به ریال به‌صورت نامحدود برای کاربران این سطح وجود خواهد داشت.

سقف برداشت رمزارز و ریال در مجموع در ۲۴ ساعت، معادل ۵۰۰ میلیون تومان (۳۰۰ میلیون تومان سقف برداشت ریالی و ۲۰۰ میلیون تومان سقف برداشت رمزارز) است. سقف مجموع درخواست‌ها برای کاربران این سطح در ۳۰ روز، سه میلیارد تومان است.

به این ترتیب با ارتقا به سطح دو کاربری در نوبیتکس، سقف واریز و برداشت ریالی و رمزارزی در نوبیتکس افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

سایر افرادی هم که هنوز در این صرافی عضو نیستند می‌توانند بعد از عضویت و با ثبت درخواست، به سطح دوم ارتقا یابند و در کمپین نوبیتکس شرکت کرده و جایزه ۵۰ هزار شیبایی دریافت کنند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array