به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی رمزارزی جمینای (Gemini) متعلق به وینکلوس (Winklevoss) اعلام کرده است که فرآیند دریافت مجوز خدمات رمزارزی را برای مشتریان در امارات متحده عربی آغاز کرده است.
جمینای در یک پست وبلاگی در 31 می (10 خرداد)، اشتیاق افزایش یافته به ارزهای دیجیتال در میان شهروندان و گفتگوهای مثبت با قانونگذاران امارات متحده عربی را دلیل پیگیری مجوز ذکر کرد.
علاوه بر این، کامرون و تایلر وینکلووس (Cameron و Tyler Winklevoss)، مدیران عامل جمینای، به زایوا (Zaywa) گفتند که این حرکت پس از تجربه «عدم شفافیت» در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده انجام شد.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم جمینای به زودی فرآیند دریافت مجوز رمزارزی را برای ارائه خدمات به مشتریان مستقر در امارات متحده عربی آغاز خواهد کرد.
— جمینای (@Gemini) 1 ژوئن 2023 (11 خرداد)

تایلر وینکلووس، مدیرعامل جمینای، به شبکه خبری نشنال مستقر در ابوظبی گفت: “ما با گفت‌وگوهایمان در اینجا با تنظیم‌کننده‌ها و قانونگذاران بسیار تشویق شدیم.”
“تلاش‌هایی برای تبدیل امارات متحده عربی به خانه و مرکزی برای ارزهای دیجیتال و مهم‌تر از همه، وضع مقررات متفکرانه‌ای وجود دارد که به یکدیگر متصل می‌شود، که از هر دو مصرف‌کننده محافظت کرده و همچنین از توانایی شرکت برای نوآوری محافظت می‌کند.”

در زمان انتشار، دوقلوهای وینکلوس هنوز تصمیم نگرفته‌اند که در کجا فعالیت‌های این صرافی را در کشور مستقر کنند و اشاره می‌کند که مقر جدید جمینای می‌تواند در ابوظبی و دبی ایجاد شود.
بر اساس داده‌های گزارش وضعیت جهانی رمزارزی جمینای، بیش از 35 درصد از افرادی که در امارات متحده عربی مورد بررسی قرار گرفتند، ارزهای دیجیتال خریداری کرده‌اند، در حالی که این رقم در ایالات متحده تنها 20 درصد است.

نزدیک به 32 درصد از غیر مالکان در امارات متحده عربی گفته‌اند که احتمالاً در سال آینده کریپتو خریداری خواهند کرد. علاوه بر این، 33 درصد از دارندگان کریپتو در طرح امارات متحده عربی از آن برای خرید حضوری در خرده‌فروشی‌های آجر و ملات استفاده می‌کنند. همچنین در سراسر جهان ۱۹ درصد افراد مالک کریپتو هستند.

“به عنوان بخشی از گزارش وضعیت جهانی رمزارزی 2022 جمینای، متوجه شدیم که افرادی که در امارات هستند به سرعت در حال خرید رمزارز و استفاده از آن برای خریدهای حضوری هستند.
همچنین متوجه شدیم کسانی که هنوز مالک کریپتو نیستند، قصد خرید رمزارز دارند.”
— جمینای (@Gemini) 1 ژوئن 2023 (11 خرداد)
کوین تلگراف برای اظهارنظر بیشتر با جمینای تماس گرفت و به پست وبلاگ صرافی ارجاع شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array