به گزارش ایران دکونومی، به نقل از روابط عمومی بیت‌پین، پلتفرم معاملات رمزارزی این صرافی در نسخه‌ جدید خود امکانات بیشتری مثل ابزار بررسی سود و ضرر حرفه‌ای کاربر به‌نام «کارنامه» و چند ویژگی کاربردی دیگر را برای کاربران خود رونمایی کرده است. در مجموع این تغییرات بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه جدید ترید و ابزارهای حرفه‌ای دیگر را شامل می‌شود.

بازآفرینی برند برای تصویری نوین یکی از خدمات به‌روز این صرافی است. از آنجایی‌که بیت‌پین در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته سهم قابل توجهی از بازار رمزارزها در ایران را به خود اختصاص دهد، در پلتفرم این خدمات یکی از گزینه‌های اصلی کاربران مختلف، از حرفه‌ای‌ها گرفته تا تازه‌کارها، می‌باشند که در بازار هیجان‌انگیز و پرریسک ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. در سال‌های اخیر بیت‌پین با ویژگی‌های نوین همچون ابزار حرفه‌ای معامله امکان ساخت کارت هدیه هیت‌مپ بازار کریپتوکارنسی و آکادمی آموزشی خود توانست اکثر نیازهای کاربران ایرانی را برطرف کند. برای همین در راستای ایجاد تصویری نوین و ارائه خدمات جذاب و به‌روزتر، این پلتفرم بر آن شد تا برند خود را بازآفرینی کند. از همین‌رو در این بازآفرینی روی نشان اصلی برند و ظاهر سایت و اپلیکیشن بیت‌پین تغییرات گسترده‌ای قابل مشاهده است.

تلاش برای گسترش و دسترسی به اهداف پیش‌تعیین شده برنت بیت‌پین از دلایل این تغییرات بیان شده که هدف آن افزایش زنجیره ارزش برای کاربران و ایجاد یک محیط مصئون برای معاملات جهت جلب رضایت کاربران می‌باشد.

از خدمات دیگر این صرافی، بازآفرینی تصویر بیت‌پین با ارائه قابلیت‌های جدید و بهبود قابلیت‌های قبلی در پلتفرم این برند همراه بوده است. بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه ترید جدید و حرفه‌ای، کاهش کارمزد و افزایش سرعت واریز و برداشت را از جمله این تغییرات می‌توان عنوان کرد؛ تغییراتی که به منظور بهینه‌سازی تجربه کاربران و ارائه خدمات بی‌نقص به آن‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.

از تغییرات دیگر در بیت‌پین، تغییرات غیر محصولی می‌باشد. البته این تغییرات به محصول بیت‌پین محدود نبوده و تغییرات چشمگیری در روش‌های اطلاع‌رسانی بیت‌پین نیز صورت گرفته است. هدف این تغییرات نیز ارتباط بیشتر و بهتر با کاربران و دریافت سریع‌تر و مستقیم اطلاعات مورد نیاز توسط کاربران طراحی و اجرای آن بیان شده است. از همین‌رو بیت‌پین تلاش کرده تا با استفاده از ابزارها و روش‌های مدرن ارتباطی، اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت سریع و مستقیم به آن‌ها ارائه بدهد. این تغییرات علاوه بر اینکه به افزایش رضایت کاربران کمک می‌کند، کاربران در آن می‌توانند به راحتی به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

همچنین در نسخه جدید پلتفرم بیت‌پین تغییرات زیادی رخ داده است. چیدمان بخش‌های مختلف تغییر کرده تا عملکرد تریدرها ارتقاء یابد. علاوه بر آن دسترسی ساده‌تر و سریع‌تری هم برای کاربر فراهم شده تا با لذت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین شامل ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار، ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران، بهبود تجربه کاربری، بهبود سرعت پلتفرم، افزایش رمزارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم و صفحه ترید جدید و حرفه‌ای می‌باشند.

قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار نیز در پلتفرم اضافه شده است. زنگوله نوعی ابزار برای اعلان تغییر قیمت ارز دیجیتال می‌باشد. برای مطلع شدن از رسیدن ارزش ارز دیجیتال به یک قیمت خاص در بازار کاربرد دارد. برای استفاده از این ویژگی می‌توانید از بخش تنظیمات حساب کاربری بر روی عبارت زنگوله کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمتی (افزایش یا کاهش) قیمت موردنظر خود را مشخص نموده و در بخش نوع ارسال گزینه ایمیل را انتخاب کنید.

قابلیت دیگر، ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران می‌باشد. این ابزار جدید و منحصر‌به‌فرد در صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی هر کاربر در بازه‌ای مشخص را فراهم کرده است. قابل ذکر است که این کارنامه در حقیقت معیاری برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات بهتری اتخاذ کند.

برای استفاده از قابلیت کارنامه بیت‌پین تنها کافی است پس از وارد شدن به حساب کاربری، به قسمت کیف پول رفته و روی عبارت کارنامه کلیک صورت بگیرد. همچنین در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی قابل مشاهده است. در بخش کارنامه رمز‌ارز هم می‌توان با انتخاب رمزارز موردنظر و بازه زمانی‌های مختلف میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروش قابل رویت می‌باشد. در انتهای این صفحه سه نمودار وجود دارد که روند کل دارایی سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر شما را براساس تاریخ و رمزارزی که مشخص نموده‌اید، نمایش می‌دهد.

در جمع‌بندی می‌توان گفت که نسخه جدید صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین امکانات بیشتری از جنبه اعلان قیمتی و گزارش جامعه عملکرد کاربر را فراهم کرده است و از سوی دیگر هم رابط کاربری این صرافی نیز بهینه شده است. در کنار آن تلاش شده تا در این نسخه از رمزارزهای بیشتری پشتیبانی صورت بگیرد.

منبع: دیجیاتو

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array