به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، میم کوین محبوب شیبا اینو در راستای پیشرفت‌های قابل توجه اخیر خود، با اعلام خبر یک سرمایه‌گذاری رمزارزی جدید، جنجال‌آفرین شد. این دارایی دیجیتال که بر بستر شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است از آغاز برنامه‌هایی برای معرفی NFTهای Sheboshi خبر داد. این مجموعه NFT جدید قرار است NFTهای رایج Shiboshi که قبلاً توسط این شبکه راه‌اندازی شده بود، را تقویت کند.

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، خبر راه‌اندازی این پروژه جدید را روز 13 فوریه (24 بهمن) منتشر کرد. طبق بیانیه کوساما، این پروژه به زودی به مرحله اجرا در می‌آید. وی با انتشار یک بیانیه دیگر، از احتمال آغاز کار پروژه در همین ماه و برای روز 14 فوریه مصادف با روز ولنتاین خبر داد. وی با اشاره تلویحی به زوج Sheboshi در کنار Shiboshi و همزمانی آن با روز عشاق، هدف از ارائه این پروژه را ایجاد انقلابی در سرمایه‌گذاری NFTها عنوان کرد.

شبوشی شیبا اینو

واکنش قیمت شیبا اینو (SHIB) به این خبر چه بود؟

همزمان با انتشار این خبر، قیمت توکن شیبا اینو (SHIB) شاهد جهش قابل توجهی بود، که با خوش‌بینی ناشی از افزایش توکن‌سوزی توکن‌های شیبا (SHIB) تقویت شد. داده‌های ارائه‌شده توسط CoinMarketCap نشان می‌دهد که قیمت SHIB در زمان انتشار این مطلب، در منطقه سبز با 3.50 درصد رشد، در محدوده 0.0000096 دلار در نوسان است.

نمودار شیبا اینو

علاوه بر این، تراکنش‌های روزانه در شبکه شیباریوم نیز بار دیگر به رکورد جدیدی رسیده است، زیرا داده‌های این بلاکچین لایه دوم (L2) نزدیک به 2 میلیون دلار تراکنش را در زمان نگارش این مطلب به نمایش گذاشته است.

همانطور که اشاره شد، به نظر می‌رسد این افزایشی که در روزهای اخیر شاهد بودیم در نتیجه پیشرفت‌های خیره کننده‌ای بوده است که در سراسر اکوسیستم SHIB شاهد بودیم. در همین حال، حرکت صعودی این دارایی به سمت 0.00001 دلار قریب الوقوع به نظر می‌رسد، که می‌تواند به خوبی منعکس کننده تحولات اخیر جامعه شیبا و توکن‌سوزی‌های مداوم آن باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array