به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در طول یک هفته گذشته، اکوسیستم میم کوین‌ها با موج گسترده‌ای از ورود سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران خرد مواجه بود و بخش زیادی از این حجم ورودی به سه میم کوین برتر بازار یعنی دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و په په (PEPE) مربوط می‌شد. در این بازار رقابتی، بررسی معیارهای تکنیکال و فاندامنتال اصلی برای ادامه روند رشد قیمت، اقدام مهمی است که هر سرمایه‌گذاری باید برای شناخت بهترین گزینه انجام دهد.

چشم‌انداز قیمت شیبا اینو (SHIB) در مقابل دوج کوین و په په

به طور کلی، اکوسیستم میم کوین‌ها طی هفته گذشته بیش از 74٪ رشد تجمعی را شاهد بوده است و در این میان، په په (PEPE) به لحاظ افزایش قیمت پیشتاز بوده است. قیمت این میم کوین دارای مضمون قورباغه در هفته گذشته، تا 53.85 درصد افزایش یافت و ارزش واقعی آن به محدوده 0.000008595 دلار رسید. در نتیجه این جهش، دستاورد ماهانه په په رقم خیره‌کننده 750 درصد را ثبت کرد.

این پرایس اکشن نشان‌دهنده پتانسیل رشد قیمت و بازگشت به محدوده 0.000009885 دلاری است که اخیراً به عنوان بالاترین سطح تاریخی (ATH)  په په ثبت شد. این موفقیت PEPE تأثیر منفی بر موفقیت شیبا اینو نداشته و این دارایی نیز حمایت نسبتاً قوی خود در محدوده 0.00003 دلار را حفظ کرده است. طی هفته گذشته، شیبا اینو شاهد جهش قیمتی 53 درصدی تا مرز 0.00004534 دلار بود.

میم کوین های برتر بازار

از سوی دیگر، دوج کوین به عنوان رهبر بازار میم کوین‌ها، با قیمت 0.1726 دلاری خود تنها با جهش 22.2 درصدی نسبت به هفته گذشته کمترین رشد را در بین این سه توکن داشته است. با این وجود، چه به لحاظ قیمت و چه از نظر ارزش بازار، دوج کوین (DOGE) هنوز رهبر بلامنازع میم کوین‌ها بوده و با ارزش بازار قرار می‌دهد زیرا با ارزش بازار 25,009,905,548 دلاری خود در جایگاه نهم بازار ایستاده است.

این درحالی است که شیبا اینو (SHIB) با رسیدن به ارزش بازار 20.34 میلیارد دلاری، با پشت سر گذاشتن آوالانچ، به رتبه دهم صعود کرد. پس از آنها، مجموع ارزش بازار په په (PEPE) به رقم 3.55 میلیارد دلار رسیده و به عنوان سومین میم کوین بزرگ بازار، اکنون در جایگاه سی و هشتم بازار کریپتو قرار دارد.

طبق اطلاعات ارائه‌دهنده داده‌های تحلیلی IntoTheBlock، در حال حاضر، اختلاف زیادی بین تعداد هولدرهای هر یک از اکوسیستم‌های مورد بحث در بالا وجود دارد. در حالی که په په با رکورد جدید خود، اکنون میزبان 25 هزار هولدر است، داده‌های ITB تأیید می‌کند که هولدرهای شیبا و دوج به ترتیب 1.3 میلیون و 6.3 میلیون هستند.

معیارهای ارزیابی برای انتخاب بهترین میم کوین متعدد هستند و عوامل زیادی بر نحوه عملکرد توکن‌های مختلف تاثیر می‌گذارند. در ادامه جدولی برای شما تنظیم کرده‌ایم تا بتوانید اصلی‌ترین شاخص‌های سه دارایی را به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید.

اینفوگرافی میم کوین ها و شیبا اینو
منبع: CoinMarketCap

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array