به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  احتمال “پاک شدن یک صفر دیگر” از قیمت شیبااینو (SHIB) غوغای تازه‌ای در میان اعضای جامعه آن به پا کرده است. این در حالی است که با توجه به قیمت فعلی 0.00000794 دلاری، این میم کوین برای رسیدن به این نقطه عطف و شکستن مقاومت 0.00001 دلار باید افزایشی 25.5 درصدی را تجربه کند.

طبق داده‌های بایننس، آخرین باری که شیبااینو (SHIB) بالاتر از مارک 0.00001 دلار معامله شد، در ماه آگوست بود.

برای کسانی که با اصطلاحات دنیای ارزهای دیجیتال آشنا نیستند باید گفت “پاک کردن یک صفر” به معنای افزایش 10 برابری قیمت یک رمزارز است و نماد اعشار آن را یک عدد به سمت راست منتقل می‌کند. احتمال رسیدن به این نقطه عطف با واکنش‌های متفاوتی از سوی اعضای جامعه SHIB روبه‌رو شده است.

نمودار شیبااینو

علاقه‌مندان به این دارایی، این رویداد را به عنوان گواهی بر پتانسیل بالای شیبا و استقبال گسترده از آن می‌دانند. در اواخر سال 2021، شیبااینو (SHIB) شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت خود بود که در نهایت منجر به “حذف یک صفر” از ارزش آن شد. این دوره به‌ویژه برای میم کوین‌ها قابل توجه بود، زیرا توجه بسیار زیادی را هم از سوی سرمایه‌گذاران خرد و هم از سوی جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد. در ادامه، ترکیبی از عوامل، از جمله افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد، افزایش پوشش رسانه‌ای و معاملات سوداگرانه، قیمت SHIB را به بالاترین سطح تاریخی آن رساند.

با «پاک شدن یک صفر» که نشان دهنده افزایش 10 برابری قیمت آن بود، جامعه و علاقه‌مندان این دستاورد را جشن گرفتند؛ زیرا نشانه‌ای از محبوبیت فزاینده و پتانسیل رشد بیشتر این دارایی بود و امید به افزایش بیشتر قیمت را تقویت می‌کرد. این افزایش نجومی و یک باره قیمت و ارزش بازار بالا، برای یک دوره شیبااینو (SHIB) را در بین ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داد و صعود سریع آن در فضای کریپتو را برجسته کرد.

این دوره برای تثبیت موقعیت SHIB به عنوان چیزی فراتر از یک «میم کوین» ساده حیاتی بود و پتانسیل ارزهای دیجیتال جامعه محور در دستیابی به ارزش‌ بالا و جذب علاقه قابل توجه فعالان بازار را نشان داد. با این حال، در بحبوحه بازار نزولی اخیر، این توکن بیش از 90 درصد از اوج تاریخی خود فاصله گرفت.

عوامل تقویت کننده صعود شیبااینو (SHIB)

عوامل متعددی بر افزایش اخیر قیمت SHIB تأثیرگذار است. همانطور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد که بخشی از آن به دلیل احتمال تایید ETF بیت‌کوین است. این روحیه صعودی باعث شد روز یکشنبه، بیت کوین به سطح 35000 دلار نزدیک شود.

با این حال، بخش زیادی از تحولات اخیر SHIB به اطلاعیه‌های تیم توسعه دهندگان آن برمی‌گردد. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، یکی از چهره‌های اصلی جنبش SHIB، در پستی توییتری از”تغییرات قابل توجه” در افق آینده این دارایی صحبت کرد. توییت‌های حساب رسمی شیبااینو در شبکه اجتماعی ایکس (X) نیز این احساس را بیشتر تقویت می‌کند. قرار است جزئیات کامل این ادعا و رونمایی از سیستم هویت دیجیتال و منحصربه‌فرد SHIB روز 31 اکتبر (9 آبان) فاش شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array