به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیبااینو (SHIB) اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری کمپانی Tangem که یک شرکت کیف پول سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال است، یک کیف پول رمزارزی با مضمون شیبا (SHIB) راه‌اندازی کند. روز 18 می (28 اردیبهشت)، تیم توسعه‌دهندگان شیبااینو (SHIB) با انتشار توییتی این همکاری را تایید کرد. علاوه بر این، پیش‌سفارش این کیف پول رمزارزی با مضمون شیبا (SHIB) از روز 29 می (8 خرداد) آغاز می‌شود.

«شیبارمی! شرکت Tangem در شرف انتشار کیف پول‌های سرد با مضمون شیبا (SHIB) است! 🎉 این خزانه‌های کارتی شکل قرار است بهترین دوست شما برای محافظت از توکن‌های اکوسیستم ما شوند. با شروع پیش‌سفارش محصول در روز 29 ماه می، آماده دریافت سفارش خود باشید.»

— Shib (@Shibtoken)؛ 18 می 2013

اعلام خبر انتشار یک کیف پول رمزارزی جدید با مضمون شیبا (SHIB)، هیجان زیادی را برای جامعه شیبااینو به ارمغان آورد. براساس این گزارش، برای استفاده از این کیف پول هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و نیازی به ورود اطلاعات شخصی نیز نیست. کیف پول‌های جدید از توکن شیبااینو (Shiba Inu) و توکن‌های اکوسیستم آن مانند LEASH و BONE پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت Tangem اشاره کرد که این کیف پول با کمک Shiba Inu Swap طراحی شده است و مشابه یک کارت اعتباری معمولی طراحی شده است. همچنین با استفاده از گوشی هوشمند قابل استفاده است. علاوه بر این، ویژگی تهیه نسخه پشتیبان هوشمند نیز در آن ارائه شده است که از دارندگان در برابر از دست دادن دسترسی به کیف پول خود محافظت می‌کند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت معاملاتی شیبااینو حدود 0.000008698 دلار است که در 24 ساعت گذشته حدود 1 درصد کاهش داشته است. بر اساس گزارش CoinMarketCap، حجم معاملات شیبا (SHIB) نیز کاهش بیش از 7.86 درصد را شاهد بوده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: thenewscrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array