به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیبااینو (SHIB)، قاتل خودخوانده دوج کوین، به تازگی به دلیل افزایش چشمگیر نرخ توکن‌سوزی آن دوباره مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار کریپتو قرار گرفته است. هرچند برخلاف باور عمومی، این بار افزایش توکن‌سوزی و کاهش عرضه این دارایی نتوانسته است تاثیر مثبت چندان زیادی بر قیمت آن داشته باشد.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم Shibburn، افزایش کم‌سابقه 10653.65 درصدی در نرخ توکن‌سوزی شیبا در بیست و چهار ساعت گذشته منجر به خارج شدن 297.57 میلیون واحد توکن SHIB از گردش بازار شده است. علاوه بر این، تعداد کل توکن‌های سوخته شده از عرضه اولیه این دارایی اکنون به 410.663 تریلیون رسیده است.

از سوی دیگر، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اخیراً 153 میلیارد توکن شیبااینو (SHIB) را جابه‌جا کرده است. این اقدام این سوال مهم را در بازار مطرح کرده است که آیا این حرکت‌ها در نهایت می‌توانند باعث افزایش نوسانات قیمت شوند؟

تحلیلگران درمورد دلیل این جابجایی‌های بزرگ نظرات متفاوتی را بیان کرده‌اند. برای مثال، عده‌ای معتقدند که این صرافی به طور منظم موجودی کیف پول خود را متعادل می‌کند تا از وجود نقدینگی کافی در آن اطمینان حاصل کند و روند عملیاتی خود را حفظ نماید. صرافی‌هایی مانند بایننس با انتقال توکن‌های مختلف بین کیف پول‌های خود، می‌توانند زمان و هزینه تراکنش‌ها را برای کاربران خود بهینه‌سازی کنند.

نمودار روزانه شیبااینو

پرایس اکشن شیبااینو (SHIB )

در حال حاضر در نمودار قیمت شیبااینو شاهد سناریویی هستیم که توجه تحلیلگران تکنیکال را می‌طلبد. پس از یک دوره نوسان، به نظر می‌رسد SHIB در حال آزمایش یک سطح حمایت مهم است در حالیکه پرایس اکشن این ارز مرزهای پایینی یک الگوی کانال نزولی را در بر می‌گیرد.

از طرفی، شاخص مقاومت نسبی (RSI) در یک منطقه خنثی معلق است، که نشان می‌دهد هیچ شرایط اشباع خرید یا اشباع فروش قریب‌الوقوعی فعلاً در چشم‌انداز این دارایی وجود ندارد. به‌علاوه، میانگین‌های متحرک همگرا هستند که می‌تواند نشان‌دهنده تغییر احتمالی حرکت باشد. برای سرمایه‌گذاران صعودی، جهش از سطح حمایت فعلی همزمان با افزایش حجم معاملات می‌تواند نشان‌دهنده افزایش مجدد فشار خرید باشد.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت شیبااینو (SHIB) رشد 3.37 درصدی در تایم فریم روزانه را تجربه می‌کند و با قیمت 0.000008348 دلار در حال معامله شدن است. با این حال، حجم معاملات 24 ساعته آن بعد از جهش 63.24 درصدی روز گذشته، اکنون با 35 درصد کاهش به حدود 125.51 میلیون دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد این بهبود اندک قیمت در پی اعلام تازه‌ترین پروژه همکاری این بلاکچین رقم خورده است. انجمن شیبااینو (SHIB) روز گذشته از آغاز همکاری خود با باشگاه فوتبال ایتالیایی ناپولی خبر داد. تحلیلگران بازار با توجه به افزایش فزاینده‌ نرخ توکن‌سوزی، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این میم کوین در آینده نزدیک افزایش یابد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array