به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در بازار صعودی آلتکوین‌ها در روزهای آخر هفته، رمزارز کاردانو (ADA) با قدرت به مسیر خود ادامه داد و با رسیدن به مرز 59 سنت، رشد هفتگی خود را به بیش از 50 درصد رساند.

بالاترین سطح 18 ماهه قیمت کاردانو (ADA)

پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment) در آخرین به‌روزرسانی خود اعلام کرد که قیمت کاردانو (ADA) در برخی از صرافی‌ها به حدود 0.633 دلار رسیده است که بالاترین سطح ثبت شده آن از ژوئن سال 2022 تاکنون است.

در این بین، علاقه کاربران جامعه کریپتو به این دارایی دیجیتال به طور قابل توجهی بیشتر شده است و حدود 4 درصد از کل گفتگوها در حوزه ارزهای دیجیتال امروز در شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهد. این افزایش محبوبیت، نشان می‌دهد که کاردانو، که در حال حاضر در جایگاه هشتم به لحاظ ارزش بازار قرار دارد، بار دیگر به خط مقدم رمزارزهای مورد توجه جامعه وارد شده است. در حالی که میزان “ترس از دست دادن” یا به اصطلاح فومو (FOMO) درباره این دارایی در سطوح بالایی قرار دارد، به نظر می‌رسد کاردانو از این فرصت استفاده کرده است تا زمان از دست رفته خود در بازار ارزهای دیجیتال را جبران کند.

رکورد یک سال و نیمه کاردانو
رکورد یک سال و نیمه کاردانو شکسته شد؛ منبع: Santiment

پرایس اکشن کاردانو (ADA)

کاردانو در هفته گذشته افزایش چشمگیر 59.14 درصدی را به ثبت رسانده است که بیشترین رشد هفتگی از آگوست 2021، یعنی زمان ثبت رکورد تاریخی 3.09 دلاری آن، تاکنون است. روند صعودی این ارز دیجیتال که از اواسط اکتبر آغاز شد، همچنان ادامه دارد و این ارز رمزپایه را برای هشتمین هفته متوالی همراهی کرده است. شایان ذکر است که از یکشنبه هفته جاری شاهد شش کندل سبز متوالی در نمودارهای قیمتی این رمزارز بوده‌ایم.

این رالی، روز جمعه شتاب بیشتری گرفت و پیش از آغاز پولبک نسبتاً عمیق تا مرز 59 سنت، قیمت  را به سطوح 0.6448 دلار رساند.

نمودار روزانه کاردانو

اهداف قیمت کاردانو (ADA)

در طول این هفته، علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر شناخته شده ارزهای دیجیتال به شباهت قابل توجهی بین حرکات فعلی قیمت ADA و الگوی آن از سال 2018 تا 2020 اشاره کرد که مشخصه آن، یک دوره تحکیم قبل از یک صعود مهم است.

او با اشاره به نمودارهای سه روزه و یک روزه کاردانو و سیگنال‌های فروش مشاهده شده در آنها، انتظار دارد این رمزارز به زودی با یک پولبک دیگر، چند کندل نزولی تشکیل دهد. این تحلیلگر به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم ایکس (X) هشدار داد که مراقب این احتمال باشند و اضافه کرد که ممکن است این پولبک فقط یک بازگشت کوتاه مدت قبل از ازسرگیری روند صعودی باشکوه ADA  باشد.

چشم‌انداز چند ساله کاردانو

طبق آخرین گزارش Challengly، به احتمال زیاد ADA در سال‌های آینده دستاوردهای قدرتمندی را شاهد خواهد بود. طبق پیش‌بینی‌های صعودی قیمت Changelly، کاردانو (ADA) تا سال 2025 حداقل 0.9720 دلار و حداکثر 1.16 دلار را تجربه می‌کند. این روند مثبت در سال‌های 2026 و 2027 ادامه یافته و میانگین قیمت‌ را به 1.41 دلار و 1.93 دلار می‌رساند که نشان‌دهنده افزایش مداوم ارزش ADA است.

سال‌های 2028 و 2029 به‌عنوان سال‌های شکست پیش‌بینی می‌شوند و میانگین‌های قیمت به مرز 2.80 دلار و 4.19 دلار می‌رسد که به طور بالقوه، از بالاترین قیمت ثبت شده تاریخی این رمزارز بیشتر است.

رکوردهای تازه کاردانو در حوزه دیفای

همانطور که قبلاً هم گزارش شد، کاردانو در فضای دیفای به نقطه عطف جدیدی رسیده است. این شبکه بلاکچین محبوب، به لحاظ کل ارزش قفل شده (TVL) به فهرست 10 شبکه برتر بازار رسیده و بالاترین ارزش خود را در حدود  343 میلیون دلار ثبت کرده است. گفتنی است که ترون، بایننس کوین، آربیتروم، پالیگان، آپتیمیزم، سولانا و آوالانچ پیش از کاردانو در رتبه‌های برتر قرار دارند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array