به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که برای راه‌اندازی شعبه جدید خود در ژاپن (Binance Japan) برای ماه ژوئن آماده می‌شود. این پروژه توسعه به دنبال خرید صرافی محلی ارزهای دیجیتال تائو تائو (TaoTao) کلید زده شد که درواقع به رشد استراتژیک بایننس در این منطقه کمک کرد. بایننس ژاپن که برای ارائه یک پلتفرم معاملات دارایی‌های دیجیتال ایمن و کاربرپسند متناسب با روحیه کاربران ژاپنی طراحی شده است، کاملاً با مقررات محلی مطابقت خواهد داشت.

با توجه به فشارهای نظارتی سختگیرانه ژاپن، این صرافی متمرکز تاکنون همکاری نزدیکی با آژانس خدمات مالی (FSA) این کشور داشته است تا پایبندی هرچه تمام‌تر این پلتفرم به کلیه قوانین و مقررات ژاپن را تضمین نماید. بایننس با انجام این کار، منابع قابل توجهی را به توسعه فناوری و پیشرفت‌های امنیتی مطابق با استانداردهای دقیق FSA اختصاص داده است.

بایننس معمولاً در مورد اینکه کدام کشور مقصد بعدی آن در سطح جهان خواهد بود، صحبتی به میان نمی‌آورد. با این حال، این شرکت به وضوح بر تقویت حضور خود در بازارهای کلیدی و مهم کریپتو در جهان متمرکز شده و در عین حال خدمات محلی را نیز با قدرت ارائه می‌دهد تا بتواند نیازهای متنوع کاربران خود را برآورده کند. بایننس با راه‌اندازی شعب مختلف در کشورهای دیگر، به دنبال تطبیق با مقررات منطقه‌ای و ایجاد پناهگاه امنی برای تجارت دارایی‌های دیجیتال است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coinmarketcap

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array