به گزارش ایران دکونومی، در نخستین رویداد بین‌المللی Seamless خاورمیانه، شرکت توسن‌تکنو محصولات خود را در غرفه ۳۰E معرفی کرد. این محصولات شامل تعدادی از پایانه‌های پرداخت الکترونیکی هوشمند، راه‌کارهای بانکی، سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و شیوه‌های نوین پرداخت دیجیتال می‌شوند.

به‌طور کلی این محصولات شامل: پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P3، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P8، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO M500، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO D300، سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک TECHSTORE، راهکار جامع نرم‌افزار ماشین‌های بانکی TECHNO ITM، کیوسک هوشمند TECHNO WK300، راهکار پرداخت دیجیتال از طریق NFC و راهکار پرداخت دیجیتال از طریق رمزریال می‌باشند.

همچنین پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند سری P توسن‌تکنو به پردازنده ۴ هسته‌ای قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و لمسی حافظه رم بالا و نسخه ۱۱ سیستم‌عامل اندروید مجهز می‌باشند. پایانه اندرویدی TECHNO M500 با صفحه ‌نمایش رنگی و لمسی ۴ اینچی با قابلیت اتصال به TECHSTORE و صفحه ‌کلیدی مشابه با نمونه‌های کلاسیک، تجربه کاربری مناسب و متفاوتی را عرضه کرده است. پایانه اندرویدی TECHNO D300 نیز با ابعاد کوچک، صفحه لمسی ۲.۸ اینچی، پردازنده ۴ هسته‌ای و قدرت باتری خیلی بالا می‌تواند برای گستره وسیعی از کسب‌و‌کارها مناسب باشد.

علاوه بر این‌ها دو محصول جدید در حوزه نرم‌افزار‌ها و راه‌کارهای بانکی با نام‌های TECHSTORE و TECHNO ITM معرف و در مورد سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک یا TECHSTORE توضیح داده شد که امکان مدیریت و پایش پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، ATMها و کیوسک‌ها را از راه دور برای کارشناسان و پشتیبان‌ها فراهم کرده و نیاز به جابه‌جایی‌های غیرضروری را کاهش داده و در هزینه و زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند.

محصول بعدی توسن‌تکنو، راه‌کار نرم‌افزار ماشین‌های بانکی یا TECHNO ITM است که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و این امکان را به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری می‌دهد که به مشتریان خود خدماتی یکپارچه ارائه کنند. این مراکز با راه‌کار نرم‌افزار بانکی TECHNO ITM می‌توانند بدون مراجعه حضوری به ماشین، سرویس‌های ارزش افزوده خود را علاوه بر سرویس‌های بانکی موجود در ماشین‌های بانکی فعال کنند یا به‌صورت هم‌زمان و از راه دور، تمامی ماشین‌های بانکی خود را به‌روزرسانی کنند. همچنین  TECHNO WK300 محصول هوشمند دیگری دارای سخت‌افزاری قدرتمند است که علاوه بر خدمات مالی و بانکی، امکان ارائه دیگر خدمات را نیز دارد. TECHNO WK300 دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص چهره و همچنین امکان افزودن سایر ماژول‌های احراز هویت مثل اثر انگشت و کارتخوان کارت ملی هوشمند، ابزاری قدرتمند و امن برای شناسایی و ارائه خدمات مبتنی بر احراز هویت به مشتریان می‌باشد.

در نهایت محصولات بعدی توسن‌تکنو که در این رویداد معرفی شدند شامل نرم‌افزاری می‌باشد که امکان پرداخت الکترونیک را از طریق NFC و رمزریال فراهم خواهد کرد.

گفتنی است که رویداد Seamless Middle East تا پایان امروز (سوم خردادماه، ۲۴ می ۲۰۲۳) در سالن‌های نمایشگاه مرکز تجارت جهانی دوبی جریان داشته و شرکت توسن‌تکنو نیز در غرفه E30 این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه Seamless خاورمیانه برای مدت ۲۳ سال مکانی برای گردهمایی خلاق‌ترین ذهن‌ها در حوزه پرداخت، فین‌تک، فروش خرد و تجارت الکترونیکی می‌باشد و به تازگی دو حوزه بازاریابی دیجیتال و خدمات تحویل در محل نیز به آن اضافه شده است. آنچه که در این گردهمایی مورد توجه قرار دارد، تغییر رویکرد صنعت پرداخت از تجهیزات سخت‌افزاری به‌سوی راه‌کارهای نرم‌افزاری می‌باشد. اکنون این نمایشگاه seamless Dubai با حضور صدها شرکت و سخنران از کشورهای مختلف خاورمیانه برگزار شده است.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array