به گزارش ایران دکونومی، مهدی غیناقی، رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: باید بازیگران مهم اکوسیستم با یکدیگر در ارتباط باشند و اکوسیستم را به درستی تشکیل‌دهند، تا از این طریق روند تحول دیجیتال و هوشمندسازی را تسریع کنیم.

او با تاکید بر افزایش بهره‌وری توضیح داد: بحث کاهش هزینه، کاهش مصرف و افزایش بهره‌وری یک از مهم‌ترین عوامل این رشد است. در تمام صنایع بحث هوشمندسازی‌ مهم است و نیازمندی، سبب معنی پیدا کردن فعالیت‌هاست. ما به جمع‌بندی رسیدیم که با بازیگران مهم بازار ارتباط برقرار کنیم و به تسریع روند تحول دیجیتال و هوشمندسازی در سطح کشور کمک کنیم. این تفاهم‌نامه شروع بحث اجرایی کاری‌مان خواهد بود. امیدواریم از طریق این تفاهم‌نامه پروژه‌ها را خارج از ایران هم ببریم و دانش فنی، ارائه مشاوره، ارائه سرویس و خدمات و ارائه محصولات هوشمند به کشورهای همسایه هم بدهیم.

تفاهم‌نامه

در ادامه کاوه ذهبی، مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت موننکو گفت: امیدوارهستیم این تفاهم‌نامه شروع یک همکاری گسترده و عمیق بین بازیگران مهم کشور باشد. نقش هوشمندسازی در سطح و عمق به‌سرعت درحال گسترش است و هرروز نیازهای جامعه به این خدمات بیشتر می‌شود و مسئولیت شرکت‌هایی مثل مبین‌نت و موننکو را بیشتر می‌کند.

ذهبی تاکید کرد: ما در صنعت واقف به جایگاه‌ خودمان هستیم، به همین دلیل علاقه‌مند هستیم که با قرار گرفتن کنار یکدیگر بتوانیم روش‌های بهتری را برای رشد و توسعه ایجاد کنیم.

او اشاره کرد که این مراسم در مقطع مهمی از موننکو اتفاق می‌افتد، زیرا آنها پنجاهمین سال تاسیس شرکت موننکو را پشت سر گذاشته‌اند؛ ذهبی ادامه داد: بنابراین ۲ شرکت مبین‌نت و موننکو بعد از ۵۰ سال خدمت به ایران درتلاش هستند که در کشورهای مختلف توفیقات زیادی کسب کنند. امیدواریم با توسعه ارتباطات ۲شرکت بتوانیم در حوزه‌های بزرگ‌تر و تفاهم‌نامه‌های وسیع‌تر موفقیت‌های زیادی را به‌دست بیاوریم.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array