به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی توییتر، که درحال حاضر به X تغییر هویت یافته است؛ شرایط جدید برای کسب درآمد کاربران از نمایش تبلیغات را منتشر کرده است.

این کمپانی ماه گذاشته اولین پرداختی خود را به کاربران واجد شرایط واریز کرده بود؛ اما حالا کاربران سراسر جهان که شروط اولیه شرکت در این برنامه را دارند نیز می‌توانند با فعال کردن گزینه کسب درآمد (monetization) در بخش تنظیمات، به جمع دیگر کاربران واجد شرایط بپیوندند.

برای شرکت در این برنامه، کاربران باید حتماً اشتراک X بلو (توییتر بلوی سابق) را تهیه‌ کرده باشند و یا اینکه جزء سازمان‌های احراز هویت شده (Verified Organization) باشند. همچنین داشتن حداقل 15 میلیون بازدید از محتواهای منتشر شده در سه‌ماه اخیر و داشتن حداقل 500 دنبال‌کننده از شروط الزامی کسب درآمد از X می‌باشد.

این کمپانی با تأکید بر این نکته که قصد دارد “روند کسب درآمد را برای همه کاربران تسهیل سازد”؛ گفت کاربران X بلو و سازمان‌های احراز هویت شده می‌توانند در صورت داشتن دیگر پیش‌نیازهای الزامی، بلافاصله به برنامه کسب درآمد از تبلیغات بپیوندند.

به گفته ایلان ماسک، پلتفرم X زمانی که تشخیص دهد حساب کاربری اشخاص بیشتر از 50 دلار کسب درآمد کرده است، به‌صورت اتوماتیک روند پرداخت را آغاز خواهد کرد.
البته هنوز اطلاعات بیشتری درباره نحوه پرداخت و یا میزان ارزش هر آگهی تبلیغاتی منتشر نشده است، اما میزان پرداختی کمپانی توییتر در ازای نمایش آگهی‌های تبلیغاتی به کاربران، بسته به میزان بازخورد و تأثیری است که توییت‌ها و فعالیت‌های این افراد دریافت می‌کنند. هنوز فرمول مشخصی برای محاسبه میزان مبلغ دریافتی برای کاربران مختلف به‌دست نیامده است.

درآمد

کسب درآمد کاربران از نمایش آگهی تبلیغاتی در پلتفرم X

سیستم کسب درآمد از X (توییتر سابق) مدتی است که در جریان است و کاربران واجد شرایط از ارقام بالای پرداختی آن رضایت بسیاری داشته‌اند.
ایلان ماسک برای اولین بار در ماه فوریه از این سیستم رونمایی کرده بود و تا اولین پروسه پرداختی چند ماهی طول کشیده بود. به گفته او، مبلغ پرداختی به کاربران از طریق سرویس مالی Stripe انجام خواهد شد.

هرچند پس از گذشت تنها دو روز از آغاز به‌کار سیستم کسب درآمد X، کاربران این پلتفرم به برخی از قوانین اعتراض داشتند و ماسک به تک‌تک این مسائل مانند افزایش تعداد مشاهده توییت‌ها، اکانت‌های واجد شرایط برای فعالیت در طرح کسب درآمد و غیره رسیدگی کرده بود.

براساس واکنش‌های برخی از کاربران برتر این شبکه اجتماعی، رقم این پرداختی‌ها بسیار قابل‌توجه است. برایان کراسنستین، نویسنده‌ای که بیش از 750 هزار نفر دنبال‌کننده دارد در این باره نوشته که توییتر تقریباً 25 هزار دلار به او پرداخت کرده است!

منبع: The Verge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array