به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تحلیلگران بلومبرگ پس از پیروزی اخیر گری اسکیل در برابر رگولاتور اوراق بهادار فدرال پیش‌بینی کردند که احتمالا یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) تا پایان سال 2023 تایید شود.

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ در پستی در 30 آگوست (8 شهریور) در X گفت که به دلیل اتفاق آرا و قاطعیتی که دادگاه استیناف ایالات متحده در مورد اخیر تصمیم خود را گرفته است، این شانس را از 65 درصد قبلی به 75 درصد افزایش داده است.

جیمز سیفارت (James Seyffart) و الیوت استین (Elliot Stein)، تحلیلگران بلومبرگ در یادداشتی جداگانه در 30 آگوست اضافه کردند: «قضات به اتفاق آرا استدلال‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار را رد کردند و آژانس برای توجیه انکار بیشتر تلاش خواهد کرد، زیرا با ضرب الاجل مواجه است».

JSeyff و من در حال افزایش شانس خود به 75 درصد از ETF‌های اسپات بیت کوین در سال جاری (95 درصد تا پایان سال 24) هستیم. در حالی که ما برد گری اسکیل را در شانس قبلی 65 درصد در نظر گرفتیم، اتفاق آرا و قاطعیت حکم فراتر از انتظار بود.
— اریک بالچوناس (@EricBalchunas) 30 آگوست 2023

ETF

سیفارت در پست خود در X اضافه کرد که تاییدیه‌های نقدی ETF بیت کوین احتمالاً تا سه ماهه چهارم 2024 یک معامله انجام شده خواهد بود و تخمین می‌زند که شانس تایید تا آن زمان به 95 درصد افزایش یافته است.

بالچوناس افزود که با توجه به ضرر حقوقی و روابط عمومی اخیر، انکار کمیسیون SEC از نظر سیاسی غیرقابل دفاع خواهد بود.

فراتر از ضرر قانونی، ضرر روابط عمومی نیز وجود دارد و این موضوع در رسانه‌های جریان اصلی از جمله NYT، WSJ، CNN، AP، ABC و در موارد دیگر پوشش داده شد. ما فکر می‌کنیم که ضرر حقوقی و روابط عمومی با هم ترکیب می‌شود و انکار را از نظر سیاسی غیرقابل دفاع می‌کند.

— اریک بالچوناس (@EricBalchunas) 30 آگوست 2023

طی پنج روز آینده، هفت برنامه ETF بیت‌کوین برای اولین مهلت تعیین شده توسط SEC قرار می‌گیرند – برنامه‌ها بیت وایز (Bitwise)، بلک راک (BlackRock)، ون اک (VanEck)، فیدلیتی (Fidelity)، اینوسکو (Invesco)، ویسدم تری (Wisdomtree) و والکری (Valkyrie) می‌باشند.

بالچوناس گفت که تعجب نخواهد کرد اگر SEC این برنامه‌های ETF بیت کوین را به تعویق بیندازد.

او گفت، اما محتمل‌ترین نتیجه این خواهد بود که ما به طور غیرمنتظره‌ای از خواب بیدار می‌شویم که SEC تسلیم شده و ETF‌های اسپات بیت کوین را تایید می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array