به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اخیراً در پادکستی مایکل سیلر (Michael Saylor) از میکرواستراتژی (MicroStrategy) این عقیده را بیان کرد که شرکت‌های بزرگی که بیت‌کوین را می‌خرند و نگه می‌دارند نباید دلیلی برای نگرانی داشته باشند.

سیلر هنگام صحبت با ناتالی برونل (Natalie Brunell) در پادکست کوین استوریز (Coin Stories) که در 7 آگوست (16 مرداد) منتشر شد، بر اجتناب ناپذیر بودن رشد مشارکت شخص ثالث و شرکت در فضای بیت کوین تاکید کرد.

با این حال، او پیشنهاد کرد که اگرچه علاقه مندان به بیت کوین ممکن است خواهان کنترل کامل یا حاکمیت بر بیت کوین خود باشند، اما ممکن است این تنها پاسخ نباشد، زیرا مردم از بیت کوین برای اهداف مختلف استفاده خواهند کرد.

سیلر اظهار داشت: “ما باید آماده باشیم که بیت کوین همه چیز را القا کند.”

سیلر سه دلیل اصلی را که نیاز به متولیان را تقویت می‌کند، بیان کرد: فنی، سیاسی و طبیعی.

از منظر سیاسی، تکیه بر شخص ثالث ممکن است تنها راه عمل باشد.

سیلر

سیلر گفت: از جنبه فنی، افرادی وجود خواهند داشت که می‌خواهند با تلفن‌های همراه خود به صورت رمزارزی معامله کنند، بنابراین اعتماد به اشخاص ثالث مانند بانک آمریکا و اپل، اجتناب ناپذیر خواهد بود.

بیت کوین یک لایه پایه خواهد بود. لایه 2 مانند لایتینینگ وجود خواهد داشت تا همه چیز را سریع کند. سپس لایه 3 مانند بانک آمریکا و اپل وجود خواهد داشت. لایه محافظ 3 قرار است برای ارائه عملکرد وجود داشته باشد.

در مورد دلایل طبیعی، سیلر این احتمال را مطرح کرد که برای افراد خاصی امن‌تر است که دارایی‌های خود را به دیگران بسپارند. او مثالی از مردی 85 ساله زد که با آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کند.

“ما نباید از همه روش‌های مختلف ادغام یا اجرای بیت‌کوین توسط افراد بترسیم، هیچ پاسخ درستی وجود ندارد. بازار ترکیب مناسبی از ادغام بیت کوین را تعیین خواهد کرد.”

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array