به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اینکه میم کوین بانک (BONK) هیاهوی زیادی در بازار ایجاد کرد، مجموعه‌ای از میم کوین‌های لانچ شده بر بستر شبکه بلاکچین سولانا به دنبال آن مورد توجه سرمایه‌گذاران بازار کریپتو قرار گرفت. توکن Dogwifhat که با نماد اختصاری WIF شناخته می‌شود، ازجمله این دارایی‌های دیجیتال است.

در واقع، طی هفته‌های اخیر که سولانا (SOL) و میم کوین‌های آن در کانون توجه علاقمندان به این اکوسیستم قرار گرفته‌اند، توله سگ عجیب شیبا اینو که کلاه بافتنی به سر می‌کند، به چهره‌ای نمادین در این بازار تبدیل شده است که با افزایشی نجومی مسیر رشد را در پیش گرفته و از یک توکن گمنام به رمزارزی تبدیل شده است که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.

نمودار روزانه قیمت توکن WIF
نمودار روزانه قیمت توکن WIF

در نتیجه این تحولات، ارزش بازار WIF از مرز 150 میلیون دلار گذشته و به رقم خیره کننده 350 میلیون دلار رسیده است. در همین حال، صرافی‌هایی مانند Crypto.com و MEXC این میم کوین سولانا را در لیست دارایی‌های خود قرار داده‌اند، اما جامعه مشتاقانه منتظر فهرست شدن آن در صرافی‌های اصلی یعنی کوین بیس و بایننس هستند.

کلاه مشهور WIF در حساب رسمی بایننس

در این میان، صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با انتشار یک پست مرموز در ایکس با تصویری از درختی که با یک کلاه تزئین شده بود، به آتش این گمانه‌زنی‌ها افزود.

بلافاصله بعد از انتشار این پست، مشتاقان میم کوین WIF سر و صدایی در بازار و فضای مجازی ایجاد کردند. حتی حساب رسمی سگ کلاهدار (WIF) به این جنون ملحق شد و به انتظارات جامعه برای لیست شدن این توکن در بایننس دامن زد.

تمایل آشکار این صرافی بزرگ رمزارزی به کلاه مشهور این توکن به شایعات در مورد لیست شدن قریب‌الوقوع WIF در بایننس افزود؛ چراکه این اتفاق یادآور اضافه شدن تاریخی په‌په کوین (PEPE) به این صرافی است.

بازار کریپتو اکنون مشتاقانه منتظر است ببیند آیا سگ کلاهدار (WIF ) راه میم کوین‌های قبل از خود را دنبال می‌کند و جایگاهی ارزنده را در این پلتفرم اصلی معاملات ارزهای دیجیتال پیدا می‌کند یا خیر.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array