به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت فناوری دپر لبز (Dapper Labs)، سومین سری اخراج کارکنان خود را در کمتر از یک سال گذشته اعلام کرد.

در 13 جولای (22 تیر)، رهام قره‌گزلو (Roham Gharegozlou)، مدیرعامل دپر لبز اعلام کرد که این شرکت با 51 همکار و دوست خداحافظی کرده است.

وی در یادداشتی به کارکنان گفت که آخرین سری کاهش‌ها شامل کارکنان تمام وقت و پیمانکاران C1 می‌شود.

او پیش از این گفت: «تصمیم فوق‌العاده دشوار بود، زیرا افراد شگفت‌انگیزی تحت تأثیر قرار گرفتند.»

قره‌گزلو، با این حال، تکرار کرد که دپر لبز اند فلو (Dapper Labs and Flow) باقی مانده‌اند:

“با این بازسازی، ما کسب و کار را بهتر کرده‌ایم، که به ما اجازه می‌دهد کار درست را برای طرفداران خود انجام دهیم و جوامع خود را به سالم‌ترین راه‌های ممکن رشد دهیم.”

لبز

“ما کاملاً به جوامع اصلی خود متعهد هستیم و متعهد به ساخت محصولات شگفت انگیزی هستیم که جهان را با هم به جلو می‌برند.”

— رهام (@roham) 13 جولای 2023

بر اساس آمار کل کارکنان Growjo.com، این کاهش حدود 12 درصد از کارکنان شرکت را شامل می‌شود.

این سومین سری کاهش کارمندان توسط شرکت در کمتر از یک سال است، پس از کاهش 22 درصدی کارکنان در نوامبر 2022 (آبان 1401) و کاهش 20 درصدی کارکنان در فوریه 2023 (بهمن 1401) است.

کوین تلگراف برای نظرات بیشتر با دپر لبز تماس گرفت اما پاسخی از طریق انتشار دریافت نکرد.

دپر لبز به دلیل توسعه کلکسیون‌های NFT مانند کریپتو کیتیز (CryptoKitties) و ان‌بی‌ای تاپ شات (NBA Top Shot) شناخته شده است.

این حرکت در بحبوحه رکود گسترده‌تر در بازارهای NFT و معاملات صورت می‌گیرد. در ماه آوریل (فروردین)، کوین تلگراف گزارش داد که بازارهای NFT با تسلط فروشندگان از تعادل خارج شده‌اند.

علاوه بر این، بسیاری از مجموعه‌های بزرگ بلو چیپ در ماه‌های اخیر شاهد کاهش شدید قیمت‌های کف بوده‌اند.

کلگینز (Clegainz)، مفسر NFT گفت: “با توجه به وضعیت فعلی وب 3 و محیط اقتصاد کلان، شگفت‌انگیز نیست. آنها افزودند که دپر لبز تنها نیست، زیرا بسیاری از شرکت‌های وب 3 در حال حاضر در وضعیت مشابهی قرار دارند.”

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array