به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، از زمان آغاز روند رشد بازار کریپتو در ماه گذشته، کاردانو (ADA) نوسانات قابل توجهی را در قیمت خود شاهد بوده است. اما داده‌های وبسایت CoinMarketCap نشان می‌دهد که علی‌رغم افت و خیزهای اخیر، این توکن اثبات سهام (PoS) به رشد خالص ۱۱ درصدی تا زمان نگارش این مطلب دست یافته است.

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، احساسات حاکم بر بازار کاردانو (ADA)، که پس از قرار گرفتن آن در دسته اوراق بهادار ثبت نشده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود، به لطف آخرین افزایش قیمت، تا حد زیادی بهبود یافته است.

احساسات بازار کاردانو
منبع: Santiment

اکوسیستم کاردانو با امید ایجاد مومنتوم بیشتر برای صعود قیمت ارز بومی خود (ADA)، به تازگی روی یک ویژگی جدید کار می‌کند.

یکی از اعضای محبوب جامعه کاردانو با نام ADA Whale، از راه‌اندازی یک سرویس پرداخت غیرمتمرکز احتمالی به نام هدرا پی (Hydra Pay) خبر داده است. انتظار می‌رود این پروژه که توسط راه‌حل لایه دوم جدید هدراهد (Hydra Head ) عرضه می‌شود، امکان تسویه حساب نسبتاً فوری را در این شبکه فراهم کند.

این کاربر در ادامه اظهارات خود افزود که این سرویس با تمام کیف پول‌های کاردانو در شبکه سازگاری دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا از پرداخت‌های ارزان‌تر و سریع‌تر میان کیف‌های مختلف بهره‌مند شوند. هرچند، فرد فرستنده برای انجام تراکنش باید ابتدا وجوه خود را در یک قرارداد هوشمند قفل کند. پس از ارائه مدرک خواسته شده توسط فرستنده به عنوان مدرک پرداخت، وجه ارسالی توسط گیرنده قابل دریافت است.

علاوه بر این، پلتفرم هدرا پی (Hydra Pay) از پتانسیل ایجاد انقلابی بزرگ در سیستم پرداخت‌های خرد در حوزه وب3 (Web3) برخوردار است. با وجود اینکه کاردانو هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این مورد منتشر نکرده است، این خبر انتظارات زیادی را به دنبال داشته و طرفداران و ناظران این صنعت را به پیشرفت این شبکه امیدوار کرده است.

تداوم روند فعالیت‌های توسعه در شبکه کاردانو

برخلاف نوسانات شدیدی که در نیمه دوم سال 2022 مشاهده شد، فعالیت توسعه شبکه کاردانو در طول سال 2023 سرعت ثابتی داشته است. این نشان می‌دهد که توسعه دهندگان به طور مستمر برای معرفی ویژگی‌ها و بهبود هرچه بیشتر آن تلاش می‌کنند. با این حال، این نوع فعالیت‌ها در طول یک ماه گذشته به تدریج کاهش یافته است که تاحدودی نگران کننده بود.

توسعه شبکه کاردانو
منبع: Santiment

گرایش نهنگ‌ها به کاردانو

آدرس‌های بزرگ موسوم به نهنگ‌های کریپتو اخیراً تمایل شدیدی نسبت به کاردانو (ADA) نشان داده و به‌طور پیوسته این دارایی را به سبد خود اضافه می‌کنند. در ماه گذشته، تعداد آدرس‌هایی که بین 1000 تا 10 میلیون توکن ADA را در خود جای داده بودند، افزایش چشمگیری داشت که نشان می‌داد نهنگ‌ها به چشم‌انداز بلندمدت این رمزارز اطمینان دارند.

گرایش نهنگ ها به کاردانو
منبع: Santiment

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: ambcrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array