به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در میان فشارهای مضاعفی که از سوی نهادهای نظارتی آمریکا متحمل می‌شود، از راه‌اندازی محصولات جدید ماینینگ ابری برمبنای تعهد پرداخت بیت کوین (BTC) خبر داد.

از روز 15 ژوئن (25 خرداد)، کاربرانی که علاقه‌مند به استخراج بیت کوین هستند، اما تجهیزات لازم جهت این کار را ندارند، می‌توانند با تهیه اشتراک سرویس ماینینگ ابری بایننس، هش مورد نیاز ماینینگ خود را خریداری کنند. لازم به ذکر است که هش ریت قدرت محاسباتی مورد نیاز برای تایید و مشروعیت بخشیدن به تراکنش‌های بیت کوین از طریق بلاکچین است.

هزینه ماینینگ بیت کوین در بایننس چقدر است؟

در حال حاضر، بایننس هر یک تراهش در ثانیه (Th/s) از این قدرت محاسباتی را با قیمت 10 دلار و 72 سنت به فروش می‌رساند که به ترتیب 1.17 دلار و 9.558 دلار آن به هش ریت و هزینه برق تعلق می‌گیرد. میزان هش ریت بیشتر، احتمال کسب درآمد بالاتر به لحاظ نظر بیت کوین کسب شده از طریق روند ماینینگ را افزایش می‌دهد.

سرویس ماینینگ
خدمات ماینینگ ابری بیت کوین در بایننس. منبع: بایننس

این سرویس اشتراکی ماینینگ بیت کوین در بایننس به مدت 180 روز یا چیزی در حدود شش ماه فعال خواهد بود. به ازای هر تراهش بر ثانیه (TH/s) قدرت خریداری شده، کاربران می‌توانند 0.0004338 BTC در این تایم لاین کسب کنند.

از آنجایی که این محصول در وب‌سایت جهانی بایننس راه‌اندازی شده است، قاعدتاً برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال مقیم ایالات متحده در دسترس نیست. بایننس در مصاحبه قبلی خود با کوین تلگراف در مورد سرکوب‌های اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ایالات متحده، تصریح کرده بود که وبسایت Binance.com یک نهاد کاملاً مستقل است و کاربران ما تحت تاثیر مشکلات بایننس در آمریکا (Binance.US) قرار نخواهند گرفت.

از طرفی، بایننس آمریکا برای مبارزه با ادعاهای سنگین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایلات متحده (SEC)، جورج کانلوس (George Canellos)، مدیر اجرایی سابق SEC را به عنوان عضوی از تیم حقوقی خود استخدام کرد.

جان رید استارک (John Reed Stark)، رئیس سابق دفتر اجرای اینترنت این کمیسیون در توییتر خود گفت: «بایننس به وضوح خود را برای پیگرد کیفری آماده می‌کند و برای این کار بهترین وکلای مدافع جهان را به خدمت می‌گیرد».

 روند بازرسی‌های قانونی زمانی آغاز شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایلات متحده (SEC) ادعا کرد که شعبه آمریکایی بایننس به عنوان یک صرافی یا کارگزار ثبت نشده در این کشور فعالیت می کند. به دنبال اقدامات اخیر کمیسیون، روز 9 ژوئن (19 خرداد)، بایننس آمریکا از تعلیق واریز دلاری و احتمالاً توقف برداشت ارزهای فیات از روز 13 ژوئن (23 خرداد) خبر داد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array