به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، آمازون اخیراً از سرویس جدیدی رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت درون برنامه‌ای محصولات فیزیکی خریداری کنند.

در روز سه‌شنبه هفته جاری، آمازون سیستم همه‌جانبه جدیدی به نام Amazon Anywhere را به بازار عرضه کرد. این سیستم بازار آنلاین این کمپانی را به‌صورت درون‌برنامه‌ای به بازی‌های ویدیویی و اپلکیشین‌های موبایلی متصل می‌کند. اولین بازی که این قابلیت در آن فعا‌ل‌سازی شده، بازی واقعیت افزوده Peridot ساخته کمپانی Niantic است.

به کمک سیستم Amazon Anywhere، کمپانی آمازون به کاربران این قابلیت را می‌دهد که درحال استفاده از اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت افزوده به‌صورت همزمان و بدون نیاز به ترک کردن این برنامه‌ها، محصولات فیزیکی خریداری کنند.
کاربران بازی Peridot هم‌اکنون می‌توانند حساب کاربری آمازون خود را مستقیماً به این بازی متصل کرده و بدون نیاز به ترک کردن این اپلیکیشن‌، تی‌شرت‌های اختصاصی این بازی را خریداری کنند.
برای مثال، بازی Peridot یک بازی ویدیویی شبیه‌ساز نگهداری از حیوانات خانگی است که کاملاً در فضای واقعیت افزوده اتفاق می‌افتد. کاربران این بازی می‌توانند در این بازی با حیوانات خانگی خود بازی کنند، با آنها رسیدگی کنند و با آنها وقت بگذرانند.

آمازون

قابلیت‌های خدمت جدید آمازون، Amazon Anywhere

این کمپانی در پستی که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده بود، نوشت: “بعد از اتصال حساب کاربری آمازون به بازی Peridot، کاربران می‌توانند محصولاتی اختصاصی مانند تی‌شرت، اکسسوری‌های گوشی هوشمند، هودی و روبالشتی‌هایی با طراحی کاراکتر‌های این بازی در آنجا مشاهده و خریداری کنند.”

همچنین در این نوشته قید شده بود که: “در این فضا اطلاعات مربوط به هر محصول، مانند قیمت، تاریخ ارسال، اولین زمان ارسال سریع، تصاویر و دیگر جزئیات در دسترس کاربران خواهد بود، درست مانند فروشگاه‌های آنلاین آمازون‌.”

بعد از انتخاب گزینه “خرید” کاربران می‌توانند بدون نیاز به ترک محیط بازی، به کمک حساب کاربری آمازون متصل خود، روند سفارش را نهایی کنند. کالاها بر اساس روند همیشگی و معمول، به محل موردنظر ارسال خواهند شد و گزینه ردیابی بسته‌ها و مدیریت سفارش‌ها نیز مانند گذشته در دسترس کاربران خواهد بود.

به گفته آمازون، بیشتر خریدهای آنلاین در محیط‌های مجازی، مختص به خرید رمزارزها و آیتم‌های دیجیتالی بازی‌هاست. اما این کمپانی قصد دارد با حرکتی انقلابی، روند این خریدها را دگرگون کند و به کاربران اجازه خرید محصولات فیزیکی در محیط‌های مجازی را بدهد.

با توجه به بیانیه آمازون، به‌نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد کسب‌وکار آنلاین خود را با روش‌های جدید تعامل با مشتریان بیش‌ از پیش گسترش دهد و فراتر از مرزهای معمول برود.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array