به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که در حال حاضر بزرگ‌ترین نهنگ سازمانی بیت کوین به‌شمار می‌رود گفته است در نظر دارد استراتژی تزلزل‌ناپذیر شرکت برای ادامه سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را با جمع‌آوری یک سرمایه 600 میلیون دلاری ادامه دهد. طبق گفته این شرکت، این سرمایه که از محل فروش اوراق قرضه قابل تبدیل تامین خواهد شد، علاوه بر رفع نیازهای عمومی شرکت، به خرید بیت کوین بیشتر اختصاص خواهد یافت.

تعهد همیشگی مایکرواستراتژی به بیت کوین

این تصمیم درحالی اعلام شده است که همزمان با جهش قیمت بیت کوین تا مرز 69 هزار دلار، ارزش سهام مایکرواستراتژی نیز با افزایش 23 درصدی به قیمت 1334 دلار به ازای هر سهم رسیده است. این اوج قیمت در بیش از دو دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

مایکرواستراتژی

ظاهراً این اوراق قرضه در موقعیت تعهدات اصلی و بدون تضمین شرکت قرار می‌گیرند که دارای برنامه پرداخت سود شش ماهه‌ای هستند که از 15 سپتامبر 2024 شروع می‌شود. تاریخ سررسید این اوراق نیز تا 15 مارس 2030 تعیین شده است.

البته تصمیم برای افزایش ذخایر بیت کوین برای مایکرواستراتژی اتفاق تازه‌ای نیست. مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران این شرکت، از طرفداران سرسخت بیت کوین بوده و از آن به عنوان استراتژی خروج نهایی حمایت می‌کند. او اعتماد خود به این ارز دیجیتال را از طریق خرید قابل توجه 155 میلیون دلاری بیت کوین نشان داده است. گفتنی است که دارایی بیت کوین این شرکت اکنون معادل 193000 واحد است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array