به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، برخلاف ادعای قبلی او مبنی بر اینکه او یک سرمایه‌گذار در ارز دیجیتال پیشرو نبوده است، رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr)، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، تا 250 هزار دلار بیت کوین دارد.

گزارشی که CNBC به دست آورده است نشان می‌دهد که کندی جونیور در پایان ژوئن (تبر) بین 100001 تا 250000 دلار بیت کوین داشته است. این سرمایه‌گذاری پس از سخنرانی وی در کنفرانس بیت کوین 2023 در ماه می (اردیبهشت) انجام شد، زمانی که او اعلام کرد که کمپین او اولین شرکتی است که کمک‌های مالی بیت کوین را در ایالات متحده می‌پذیرد.

در طول کنفرانس، این نامزد سرمایه‌گذاری در بیت کوین را نیز رد کرد. او گفت: “من سرمایه‌گذار نیستم و برای مشاوره سرمایه‌گذاری نیامده‌ام.”

افشای مالی ارائه شده در 30 ژوئن (9 تیر) مشخص نمی‌کند که چه زمانی این ارز دیجیتال خریداری شده است، تنها این که از زمان سرمایه‌گذاری کمتر از 201 دلار بازگشت داشته است. این بایگانی نشان نمی‌دهد که چه کسی این دارایی را خریداری کرده است، اگرچه ستاد انتخاباتی نامزد تأیید کرد که کندی جونیور بوده است.

کندی

کندی جونیور که رئیس جمهور جو بایدن را به چالش می‌کشد، در کمپین خود جامعه ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است. او در توییتی در تاریخ 3 می (13 اردیبهشت) اظهار داشت که «رمزارز‌ها به رهبری بیت کوین، همراه با سایر فناوری‌های رمزارزی، موتور نوآوری بزرگی هستند» و افزود که این اشتباه برای دولت ایالات متحده است که صنعت را متوقف کند و نوآوری را به جای دیگری هدایت کند.

در میان حامیان ثروتمند او، بنیان‌گذار توییتر و مدیرعامل بلاک، جک دورسی، است که اخیراً از این نامزد حمایت کرده است. دورسی در توئیتر درباره استراتژی نامزد برای شکست دادن رقبای خود در رقابت آتی نوشت: «او می‌تواند».

کندی جونیور پسر دادستان کل سابق و سناتور رابرت اف کندی و همچنین برادرزاده سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، جان اف کندی است. حمایت او در زمان حیاتی برای صنعت کریپتو آمریکا صورت می‌گیرد، زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار در غیاب یک چارچوب قانونی مناسب برای دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده، کسب‌وکارهای رمزارزی را سرکوب می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array