به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بخشی از بلاک (Block) (اسکوار سابق) به رهبری جک دورسی (Jack Dorsey)، سرمایه‌گذاری جدیدی به نام =c را برای بهبود شبکه لایتنینگ بیت کوین از طریق ابزارها و خدمات راه‌اندازی کرد.

شبکه لایتنینگ (LN) یک شبکه پرداخت لایه 2 است که برای تسهیل پذیرش جریان اصلی بیت کوین با امکان پرداخت سریع‌تر، ارزان‌تر و قابل اطمینان‌تر همتا به همتا ساخته شده است. با این حال، هدف =c افزایش دسترسی LN از طریق نقدینگی و خدمات روتینگ است.

لایتنینگ

از زمان راه‌اندازی آن، نقدینگی و ظرفیت LN شاهد رشد اصلی از طریق پذیرش در دنیای واقعی بوده است. علاوه بر این، خدماتی مانند =c ارتقاء تدریجی را برای پشتیبانی از پذیرش مداوم بیت کوین در سطح جهانی ارائه می‌دهند.

از طریق نقدینگی، خدمات و زیرساخت، =c به کاربران کیف پول، مشاغل و اپراتورهای لایتنینگ نود (node) برای پرداخت‌های سریع‌تر و ارزان‌تر پاسخ می‌دهد. در اطلاعیه رسمی آمده است:

ما می‌خواهیم در جایی که نیازهای لایتینینگ شما وجود دارد با شما باشیم. آیا به دنبال پذیرش پرداخت‌های لایتنینگ هستید؟

خدمات لایه 2 که به طور کلی عملیات بیت کوین را بهبود می‌بخشد، پذیرش اکوسیستم در زندگی را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

برنامه پرداخت‌های محبوب جک دورسی، کش اپ (Cash App) اخیراً نرم‌افزار حسابداری و مالیات رمزارزی شده تکسبیت (TaxBit) را در خدمات خود ادغام کرده است. این حرکت به کاربران بیت کوین امکان می‌دهد تا روشی آسان برای گزارش مالیات‌ها داشته باشند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، کش اپ خدمات تجارت بیت کوین خود را در سال 2018 (1397) راه‌اندازی و در سال بعد سپرده‌های بیت کوین را عرضه کرد. این شرکت ادعا می‌کند که بیش از 10 میلیون کاربر بیت کوین دارد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array