گزارش ایران دکونومی، و به گزارش روابط عمومی پادرو، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو و محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد طی جلسه‌ای با تبادل تفاهم‌نامه، توافق کردند تا خدمات متنوع پادرولند شامل ایجاد زیرساخت یکپارچه فروش آنلاین، ارائه خدمات لجستیک یکپارچه، پرداخت امن، خدمات ارسال اختصاصی و اعطای دستگاه‌های پرداخت و سایر محصولات و خدمات سداد و پادرو برای کاربران هر دو مجموعه فراهم شود و بتوانند با همکاری هم، زیرساخت‌های لازم برای اتصال فضای فروش آنلاین و آفلاین را در بازار خرده‌فروشی و کسب‌وکارهای خرد فراهم کنند.

سداد

پادرولند، شبکه گسترده تعامل

مدیرعامل پادرو راجع به شکل‌گیری این اکوسیستم گفت: پادرولند به‌عنوان یک شبکه گسترده و تعاملی برای ارتباط و اتصال همه ارائه‌دهندگان خدمات به کسب‌وکارها ساخته شده و می‌تواند همه ‌حفره‌های خالی برای ساخت یک اکوسیستم کامل جهت رشد و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در هر دو فضای آفلاین و آنلاین را پر کند.

پورپزشک راجع به این همکاری جدید پادرو با سداد افزود: شرکت‌های پرداخت الکترونیک از طریق ارتباط مداوم و روزمره‌ای که با کسب‌وکارهای خرد آفلاین دارند، حلقه مؤثری در ساخت اکوسیستم پادرولند می‌باشند. پذیرندگان سداد نیز می‌توانند به راحتی از اولین خدمات این اکوسیستم یعنی فروشگاه‌ساز پادروشاپ و خدمات لجستیک پادروپین استفاده کنند.

همچنین فروشگا‌ه‌های پادروشاپی نیز امکان استفاده آسان از سرویس‌های سداد را دارا خواهند شد. به زودی حلقه‌های بیشتری به این اکوسیستم وصل شده و دسترسی این کاربران به خدمات  گسترده‌تری فراهم می‌شود. اکنون کارهای فنی اولیه برای اتصال پادرولند و سرویس‌های سداد صورت گرفته و به‌زودی بخش اول دستگاه‌های پرداخت اندرویدی سداد که با فروشگاه‌ساز پادروشاپ مجهز است به پذیرندگان منتخب ارائه داده می‌شود.

پادرولند

فرصتی برای اتصال

محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد نیز به فرصت اتصال به دنیای کسب‌وکار آنلاین برای پذیرندگان سداد از امکاناتی که این اکوسیستم می‌تواند در اختیار فروشندگان آنلاین قرار دهد اشاره کرد و گفت: یکی از چالش‌های اصلی فروشندگان فعال در حوزه آنلاین، عدم دسترسی به ابزارهای پرداخت و مدیریت سفارش یکپارچه در حوزه آفلاین و آنلاین بوده است.

او توضیح داد: ما در سداد این امکان را در اختیار کاربران پادرولند قرار می‌دهیم تا از طریق اتصال به نرم‌افزار ویژه پادرو بتوانند به یک سیستم یکپارچه پرداخت و مدیریت سفارش وصل شده و دنیای آفلاین و آنلاین را همراه هم، تجربه کنند. دستگاه‌های پرداخت اندرویدی امروزه یکی از ابزارهای مورد علاقه فروشندگان خرد برای دریافت وجوه بوده که با توسعه خدمات روی این دستگاه‌ها، می‌توان ارزش‌افزوده زیادی برای پذیرندگان خلق کرد.

وی افزود که خوشبختانه اکنون این امکان برای کاربران پادرولند فراهم شده است، البته حوزه‌های همکاری مشترک بیشتری بین دو مجموعه تعریف شده که به مرور به بازار معرفی می‌شوند.

گفتنی است که پادرولند تازه‌ترین حوزه کسب‌وکاری پادرو، یک اکوسیستم  یکپارچه برای اتصال فروش آفلاین به آنلاین است و هدف آن تسهیل و یکپاچه‌سازی تجربه فروش آفلاین و آنلاین برای فروشندگان خرد می‌باشد.

ابزارهای فروشگاه‌ساز، پرداخت آنلاین و آفلاین، دستگاه پرداخت اندرویدی و غیر‌نقدی (کش‌لس)، ارسال سفارش، تبلیغات و  افزایش فروش، سهولت ارتباط با مشتری، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای پیشرفته برای تسهیل و رشد کسب‌وکار از جمله امکانات موجود در این اکوسیستم است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array