به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، بنیان‌گذار شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ ولث (Bloomberg Wealth) با صحبت در مورد یک سبد سرمایه‌گذاری ایده‌آل برای یک سرمایه‌گذار جوان و ریسک‌پذیر، گفت که او در چنین شرایطی در سهام غول چینی علی بابا، نقره، طلا، بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کرد.

«اگر جوان بودم و تحمل ریسک بالایی داشتم، سهام علی بابا را می‌خریدم. نقره، طلا، بیت کوین و اتریوم می‌خریدم. این سبد دارایی ایده‌آل من خواهد بود.»

او به کسانی که تحمل ریسک کمتری دارند توصیه کرد که فقط 30 درصد از پرتفوی خود را به این دارایی‌ها تخصیص دهند و 70 درصد باقیمانده را به سمت اوراق قرضه و حتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر شاخص هدایت کنند.

سرمایه نووگراتز

موضع صعودی نووگراتز در مورد بیت کوین بعد از درخواست بلک‌راک (BlackRock) مبنی بر راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ماه ژوئن تقویت شد. به نظر او، این درخواست بزرگترین گام در راستای توسعه بیت کوین در سال 2023 بود.

« لری فینک مهمترین اتفاقی بود که امسال در بازار بیت کوین افتاد. لری قبلاً هیچ عقیده‌ای به این بازار نداشت. حالا می‌گوید بیت کوین یک ارز جهانی خواهد شد.»

 به گفته نووگراتز، ورود بلک‌راک به بازار بیت کوین بخشی از چرخه پذیرش انبوهی است که می‌تواند قیمت بیت کوین را به بالاترین سطح آن برساند، به خصوص اگر فدرال رزرو روند کاهش نرخ بهره را آغاز کند. وی در مورد تصمیم اخیر در پرونده ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) که در آن ریپل (XRP) تنها در شرایطی خاص، به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شده است، اظهار داشت که این تصمیم یک پیروزی بزرگ برای صنعت کریپتو بود زیرا ثابت کرد که “قوانین موجود در این حوزه به هیچ وجه شفاف نیستند.”

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array