به گزارش ایران دکونومی، از جدیدترین سری محصولات سامسونگ با نام «Fan Edition» که شامل هدفون‌های جدید Galaxy Buds FE، گوشی هوشمند Galaxy S۲۳ FE و تبلت Galaxy Tab S۹ FE می‌باشد، رونمایی شده است. محصولات جدید از طریق وب سایت آرژانتینی این شرکت منتشر شده‌اند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفحه محصول برای هدفون‌های جدید زودتر از موعد راه‌اندازی شده است – و شامل عکس‌هایی از بقیه خط تولید است.

گزارشی از SamMobile در روز دوشنبه، به مشخصات و قیمت آن اشاره می‌کند که توسط یک منبع ناشناس با آن به اشتراک گذاشته شده است. قیمت گلکسی S۲۳ FE ظاهراً از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود، در حالی که Galaxy Buds FE به قیمت ۹۹ دلار خواهد بود. این گزارش یک صفحه نمایش بزرگتر ۶.۴ اینچی AMOLED را فهرست می‌کند که با حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت، کمی تیره‌تر از صفحه نمایش ۱۷۵۰ نیت Galaxy S۲۳ است. از دیگر جزئیات قابل توجه می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و ادعای اینکه شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مانند S۲۳ و S۲۳ Plus می‌شود، اشاره کرد.

تصویر دیگری از اولین افشای SamMobile به تاریخ ۴ اکتبر (با ساعت ۱۲:۴۵) اشاره دارد که ممکن است نشان دهنده تاریخ انتشار یا اعلام نسخه Fan Edition باشد. نمای جلوی Galaxy S۲۳ FE شبیه به پرچمدار S۲۱ است. هنوز سه لنز در پشت لنز جدید وجود دارد، اما اکنون برآمدگی یک سره دوربین کامل را تغییر می‌دهد و فقط دارای برجستگی‌های لنز به سبک سری گلکسی S۲۳ است.

سامسونگ

مدتی از عرضه یک تبلت کند و قدیمی توسط سامسونگ می‌گذرد (هنوز هم تبلت دو ساله Galaxy Tab S۷ FE را می‌فروشد). نسخه جدید S۹ FE از نظر طراحی به خانواده تبلت‌های Tab S۹ جدیدی که سامسونگ اخیراً عرضه کرده نزدیک‌تر است. به نظر می‌رسد که چندین بلندگو اطراف لبه‌ها دارد، به علاوه همان S Pen S۷ FE که شاملش می‌شود.

در مورد Galaxy Buds FE، عنوان شده که دارای ۳۰ ساعت عمر باتری با قاب شارژ، حذف نویز فعال و یک «بلندگوی یک طرفه» جدید، به نام ساب ووفر است. اگر از طرفداران واقعی Fan Edition هستید، ممکن است مجبور نباشید مدت زیادی منتظر این فناوری‌های ارزان‌تر سامسونگ بمانید.

اینجا مشخصات کامل Samsung Galaxy S۲۳ FE طبق گزارش SamMobile آمده است:

صفحه نمایش: صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED ۲x، نرخ تجدید ۶۰-۱۲۰ هرتز، روشنایی ۱۴۵۰ نیت.

پردازنده: چیپست هشت هسته‌ای Exynos ۲۲۰۰ (بازار جهانی)، Snapdragon ۸ Gen ۱ SoC (ایالات متحده / کانادا).

رم و فضای ذخیره سازی: ۸ گیگابایت رم LPDDR۵، ۱۲۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱.

دوربین عقب: دوربین اصلی ۵۰MR دیافراگم f/۱.۸، OIS، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۲۳ FOV، دیافراگم f/۲.۲، زوم تله فوتو ۸ مگاپیکسلی، دیافراگم f/۲.۴، OIS، فیلمبرداری ۸K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه.

دوربین جلو: ۱۰.۵ مگاپیکسل، دیافراگم f/۲.۴.

باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی سیم.

سایر ویژگی‌ها: امتیاز IP۶۸، محفظه بخار ۴۰۰۰ میلی متر مربع.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array