به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سرانجام سامسونگ به طور رسمی تاریخ برگزاری رویداد رسانه‌ای بزرگ آنپکد 2024 (Unpacked) را اعلام کرد. طبق بیانیه صادر شده توسط این شرکت کره‌ای، این رویداد قرار است روز چهارشنبه، دهم جولای (20 تیر) برگزار شود.

در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ آمده است:

«دنیای جدیدی از Galaxy AI در راه است. برای کشف قدرت Galaxy AI در جدیدترین سری گوشی‌های گلکسی زد (Galaxy Z) و کل اکوسیستم گلکسی آماده شوید.»

این رویداد خاص در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد. گفتنی است که این شرکت حامی اصلی بازی‌های المپیک امسال است و بازی‌های المپیک تابستانی 2024 به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد.

آنپکد سامسونگ

در رویداد آنپکد 2024 سامسونگ منتظر چه اتفاقاتی باشیم؟

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در این رویداد گوشی‌های هوشمند تاشو بعدی خود را با نام Samsung Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 معرفی کند. همچنین به احتمال زیاد این شرکت از ساعت هوشمند Galaxy Watch7 و Samsung Galaxy Watch Ultra نیز رونمایی خواهد کرد. تبلت اندرویدی گلکسی تب اس 10 اولترا (Galaxy Tab S10 Ultra) و هدفون گلکسی بادز 3  و همچنین نسخه کامل گلکسی رینگ از دیگر محصولاتی هستند که انتظار می‌رود در رویداد آنپکد امسال رونمایی شوند. شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد هدست XR آینده خود ارائه می‌کند.

رویداد آنپکد 2024 سامسونگ از ساعت 9 صبح به وقت شرقی (6 صبح به وقت اقیانوس آرام) روز 10 جولای از طریق کانال YouTube این شرکت به طور زنده پخش خواهد شد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array