به گزارش ایران دکونومی، شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده که به منظور توسعه و هدایت پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال و افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند یک قرارداد همکاری را با صرافی Crypto.com به امضاء رسانیده‌اند.

این قرارداد به دنبال گسترش فناوری وب۳ و بهبود تجربه معامله در دنیای ارزهای دیجیتال است. بر این اساس قرار است برای نخستین‌بار اپلیکیشن Crypto.com به‌گونه‌ای ویژه روی گوشی‌های Galaxy Z Fold و Galaxy Z Fold 4 بهینه‌سازی شود. با این اقدام قرار است از طراحی‌های این گوشی‌ها در اپلیکیشن کریپتو مورد استفاده قرار گیرد.

امضاء این تفاهم‌نامه‌ همکاری، به اپلیکیشن صرافی Crypto.com این امکان را می‌دهد تا به ابزار و منابع بیشتری دسترسی داشته باشد. از سوی دیگر هم این به‌روزرسانی به کاربران این سهولت را فراهم می‌سازد تا طیف گسترده‌ای از سیگنال‌ها را به‌گونه‌ای راحت‌تر مورد مقایسه قرار بدهند.

این اقدام شرکت غول فناوری یا سامسونگ به معنای ورود به دنیای وب۳ نیست. قبل از این نیز سامسونگ حدود ۳ میلیون دلار را در کیف پول‌های Ledger که یکی از بزرگ‌ترین سخت‌افزارها در دنیای ارز دیجیتال است، سرمایه‌گذاری کرده است.

آن گونه که سامسونگ گفته است، این تنها برنامه جدید این شرکت در حوزه ارز دیجیتال نبوده، بلکه قرار است این شرکت برنامه‌های متنوعی برای رونق بخشیدن این صنعت داشته باشد.

شرکت سامسونگ از سال گذشته نگاه ویژه‌ای به بازار ارزهای دیجیتال و دنیای وب ۳ داشته، اکنون باید دید که ادامه این فعالیت‌ها به کجا می‌رسد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array