به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، باب لی (Bob Lee)، مدیر ارشد فناوری سابق اسکوئر (Square) و خالق کش اپ (Cash App) به وسیله ضرب چاقو در سان فرانسیسکو در ساعات اولیه روز سه شنبه، 4 آوریل (15 فروردین) به وقت محلی، جان خود را از دست داد.

بیل بارهیت (Bill Barhydt)، مدیر عامل شرکت کیف پول رمزارزی ابرا (Abra)، در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین) توییت کرد که باب لی “اوایل امروز در سان فرانسیسکو کشته شد” و گزارشی را در 4 آوریل از رسانه محلی SFGATE به اشتراک گذاشت که در مورد مرگ لی گزارش شده بود.

چاقو

باب یک پدر بود، مدیر ارشد فنی سابق اسکوئر،خالق کش اپ و مدیر ارشد فناوری (CTO) موبایل کوین نیز بود. او یک انسان شریف سخاوتمند بود که مستحق کشته شدن نبود.
— بیل برهیت (@billbarhydt) 5 آوریل 2023

یک پست در 4 آوریل از اداره پلیس سانفرانسیسکو توضیح داد که افسران گزارش کردند ضرب چاقو در حدود ساعت 2:35 بامداد به وقت محلی انجام شده و یک قربانی مرد بالغ 43 ساله را پیدا کردند که از جراحات چاقو رنج می‌برد. در ادامه گفتند:

“ماموران کمک کردند و پزشکان را به محل احضار کردند. قربانی با جراحات شدید به بیمارستان محلی منتقل شد. علیرغم تلاش نیروهای امدادی و پرسنل پزشکی، قربانی بر اثر جراحات وارده جان باخت.”

همچنین گزارش شده است که جک دورسی (Jack Dorsey) مرگ لی را در پلتفرم غیرمتمرکز رسانه اجتماعی نوستر (Nostr) تایید کرده است.
مبارز سابق UFC، جیک شیلدز (Jake Shields)، در 5 آوریل توییت کرد که لی یک “دوست خوب” بود و در یکی از محله‌های سان فرانسیسکو مورد حمله قرار گرفت.

من تازه فهمیدم که دوست خوبم دیشب هنگام پیاده روی در سانفرانسیسکو کشته شده است.
به نظر می‌رسد که در یک حمله مورد هدف قرار گرفته است.
لعنت به سانفرانسیسکو
— جیک شیلدز (@jakeshieldsajj) 5 آوریل 2023

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array