به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer)، ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت، به ویژگی جدیدی مجهز شده است که امکان ساخت استیکر را برای همه کاربران فراهم می‌کند. این ابزار که “Sticker Creator” نام دارد، به شما اجازه می‌دهد استیکرهای خود را از اولین مرحله یا با استفاده از اعلان‌های قابل تنظیم ارائه شده توسط Designer بسازید.

مانند سایر ابزارهای ساخت تصویر، Microsoft Designer Sticker Creator نیز از هوش مصنوعی برای ساخت استیکرها بر اساس یک توضیح خاص استفاده می‌کند و به افراد مختلف بدون نیاز به مهارت هنری خاص، اجازه می‌دهد به نتیجه دلخواه خود برای اسناد، دعوت‌نامه‌ها، پوسترها، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های پیام‌رسان و غیره دست پیدا کنند. این سرویس از DALL-E برای پردازش درخواست‌های شما و تبدیل آنها به تصویر استفاده می‌کند.

چگونه از Microsoft Designer برای ساخت استیکر استفاده کنیم

همه کسانی که حساب کاربری مایکروسافت دارند می‌توانند از قابلیت Sticker Creator برای ساخت استیکر در Microsoft Designer استفاده کنند. برای انجام این کار کافیست به designer.microsoft.com/sticker-creator بروید، به حساب مایکروسافت خود وارد شوید، درخواست خود را وارد و روی گزینه Generate کلیک کنید.

برای مثال، فرض کنید می‌خواهید یک استیکر کاکتوس بامزه بسازید. برای این کار درخواست خود را به این شکل وارد کنید: «پرتره‌ای از یک کاکتوس با چهره‌ای شاد با یک باکس مربعی زیر آن بساز که روی آن نوشته است “!Yay”». سپس گزینه Generate را کلیک کرده و نتیجه را بررسی کنید! همه استیکرهای شما در تب “استیکرهای من” (My stickers) ذخیره می‌شوند.

ساخت استیکر با Microsoft Designer
نمونه استیکر ساخته شده با Microsoft Designer

درنظر داشته باشید که Sticker Creator در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. به همین جهت، مایکروسافت برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن، نمونه دستورهای از پیش تعیین شده متعددی را برای پر کردن فیلد دستور تنظیم کرده است.

به دلیل محدودیت‌هایی که در DALL-E وجود دارد، گاهی اوقات، ممکن است غلط املایی را در تصاویر خود مشاهده کنید، به همین جهت توصیه می‌شود املای استیکر خود را همیشه با دقت بررسی نمایید.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array