به گزارش ایران دکونومی، به دلیل افزایش ارزش روزانه سهام عدالت، برخی از وارثان به دنبال انتقال آن هستند.

دولت سامانه‌ای را تحت عنوان سامانه میراث، به منظور انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث ایجاد نموده است. سامانه میراث، به صورت الکترونیکی فرآیند تقسیم و تسهیم هوشمند و همچنین انتقال دارایی متوفیان سهام عدات را به وارثین به انجام می‌رساند.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تمدید یک هفته‌ای برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وراث حداکثر تا روز ۱۷ اسفندماه جاری فرصت دارند تا با ثبت نام در سامانه میراث در فهرست دریافت کنندگان سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ قرار گیرند.

وراث متوفیان سهام عدالت با مراجعه به شعب شرکت‌های «کارگزاری های منتخب و یا بانک های ملی ایران، ملت، پارسیان و تجارت» می توانند فرایند ثبت نام خود را در سامانه میراث انجام دهند.

 زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات لازم را با شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت انجام داده تا شرایط برای واریز سود در روزهای پایانی سال مهیا شود.

سهامداران سهام عدالت که با مشکل شماره شبای معتبر بانکی روبرو هستند می‌توانند با ثبت نام و یا به‌روز رسانی اطلاعات خود در سامانه سجام (Sejam.ir) در فرایند دریافت سود قرار بگیرند.

مراحل انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array