به گزارش ایران دکونومی، چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا روز (دوشنبه ۱۱ تیرماه ماه) در مرکز مبادله برگزار می شود؛ و در این حراج سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه عرضه می‌شود.

حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی Market.Ice.Ir برگزار می شود. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

دارایی موضوع چهاردهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

شروع جلسه حراج سکه

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج  نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

 جدول زمانی تحویل سکه (چهاردهمین حراج سکه)

برندگان حراج سکه، چگونه سکه خود را دریافت کنند؟

کسانی که در حراج برنده شدند، باید یک هفته کاری بعد از اعلام نتایج هر یک از حراج‌ها، جهت تحویل سکه‌های خود به شعبه بانک ملی که در سامانه مشخص کردند، مراجعه کنند.

افراد برای تحویل سکه‌های خود باید شخصا با در دست داشتن مدارک مراجعه کنند و به‌صورت فیزیکی سکه خود را دریافت کنند.

اگر برندگان حراج سکه در بازه زمانی مشخص شده سکه‌ها را تحویل نگیرند چه اتفاقی می‌افتد؟

 در صورتی که اشخاص در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ می‌شود و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف پول خریدار عودت داده می‌شود؛ در صورت انفساخ معامله به‌دلیل مراجعه نکردن خریدار به شعبه انتخاب‌شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به‌مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array